upandcoming Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 Ibland kommer inte mina meddelanden fram till den jag chattar med. Av 10 meddelanden kommer kanske bara 7-8 fram. Och jag får inget felmeddelande, vilket leder till att jag ofta framstår som en förvirrad idiot i konversationer. Några idéer om vad som kan vara fel och hur jag kan fixa detta? Citera
brainslicer Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 FRA snor ett och annat meddelande, sånt vi får leva med Ingen fara dock, dom levereras senare när FRA undersökt dom. Citera
Plala Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 Det är väl så att det är skit helt enkelt. Det händer mig också ibland att vissa meddelanden tappas bort. Man får väl bara vänta tills de löser felen tror jag. Värre är att det ofta bryter när man ska starta röstkonversationer och videodito. Det blir alltså något error och så stängs hela programmet ner. Detta sker jävligt ofta. Citera
Recommended Posts