maaank Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 (redigerade) --- Redigerad 20 November , 2016 av maaank Citera
Starfitter Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 dryg HH att läsa men skulle väl vara om du orkar stacka flopp så kan du slå upp den. Som spelat måste du syna river imo Citera
Dead-Inside Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Att du inte höjer flopp borde väl vara en ganska stor lucka beroende på vad för range han donkar. Om vi utgår ifrån att det är en massa "OJ LOL JAG TRÄFFADE A, BETBETBET :D" så är det, som sagt, ett stort misstag att inte höja flopp. Att höja turn vore verkligen sjukt dumt. River, ja, vad hade han för range på floppen, och pre? Citera
Nirwanda Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Syna. Du vinner ~60-65% av gångerna här på NL10 mot en sån kille. Citera
bananuz Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Beroende på fi kör du en av två linjer: antingen höjer du flopp eller så spelar du syn-syn-syn. Tycker båda är ok mot okänd fi. Citera
maaank Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2009 (redigerade) --- Redigerad 20 November , 2016 av maaank Citera
Nirwanda Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Beror till stor del på Fi, men det är ju en både färg och stegdrag på brädan som han kan leta foldeq mot dig med. Jag degar nog i de flesta lägen mot en reraise på flopp här. Han han 2par eller set är det ju trist, men så är det ju ibland. Citera
bananuz Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Nja, om du blir 3betad på flopen skulle nog iallafall jag kasta, utan read. Tror att du kommer att se ett sämre A väldigt sällan då. Citera
Supertequila Postad 26 Juni , 2009 Rapport Postad 26 Juni , 2009 Syn-syn-syn är helt ok. Gillar inte o slå om flopp på den superdragiga floppen. Du mår inte så bra mot en 3bet där. Citera
RoyleAxe Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 Skulle nog föredra en 3bet på flop. Som nu spelat så är syn turn att föredra men river ser då iaf inte jag mkt som du slår annat än trippelbarrels på färgdrag så tycker inte att vi måste syna här annat än med bra read (vilket vi inte hade). Hittar nog fold river. Citera
Metaddict Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 Syn-syn-syn är helt ok. Gillar inte o slå om flopp på den superdragiga floppen. Du mår inte så bra mot en 3bet där. Om vi ska slå om på någon flop är det väl en dragig? Eller hur tänker du egentligen nu? Du vill syna flop här men slå om på A82 rainbow? Jag tycker trådskaparen har spelat handen bra hittills. Tror vi måste syna river. Skulle nog föredra en 3bet på flop. Som nu spelat så är syn turn att föredra men river ser då iaf inte jag mkt som du slår annat än trippelbarrels på färgdrag så tycker inte att vi måste syna här annat än med bra read (vilket vi inte hade). Hittar nog fold river. Varför blir jag inte förvånad över ditt inlägg... Klart du vill trebeta flop när du har position och fi donkar. Stort GL med det! Citera
RoyleAxe Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Du är rolig du methaddict din tönt, du var bara tvungen va? Tror att du är grym och sågar inlägg hit o dit. Vad är så bra med dina inlägg, jag ser då iaf bara ännu ett kasst inlägg utan mkt mer än kritik av andras svar) Och ja, mitt svar var inte jätteutvecklat eller lysande men whatever. Håll dig till playmoney.. Citera
jkkman Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 som spelat måste vi nog syna river. Citera
Metaddict Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Du är rolig du methaddict din tönt, du var bara tvungen va? Tror att du är grym och sågar inlägg hit o dit. Vad är så bra med dina inlägg, jag ser då iaf bara ännu ett kasst inlägg utan mkt mer än kritik av andras svar) Och ja, mitt svar var inte jätteutvecklat eller lysande men whatever. Håll dig till playmoney.. Playmoney? Du kanske borde kolla handen en extra gång innan du postar? Trebeta flop? Hur ska det gå till när vi har pos och fi donkar. Det är ju såna inlägg som förstör hela handanalysdelen på forumet, folk som inte ens kan läsa en handanalys. Finns ibland inga "rätt eller fel" i händer men det är ju en fördel om man orkar läsa inlägget man svarar på. Jag skrev att jag gillade linjen OP tagit so far och att jag tror vi måste syna river, vari ligger problemet? *dum smajlie* Citera
Recommended Posts