Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Att du inte höjer flopp borde väl vara en ganska stor lucka beroende på vad för range han donkar. Om vi utgår ifrån att det är en massa "OJ LOL JAG TRÄFFADE A, BETBETBET :D" så är det, som sagt, ett stort misstag att inte höja flopp.

Att höja turn vore verkligen sjukt dumt.

River, ja, vad hade han för range på floppen, och pre?

Postad

Beror till stor del på Fi, men det är ju en både färg och stegdrag på brädan som han kan leta foldeq mot dig med. Jag degar nog i de flesta lägen mot en reraise på flopp här.

Han han 2par eller set är det ju trist, men så är det ju ibland.

Postad

Skulle nog föredra en 3bet på flop. Som nu spelat så är syn turn att föredra men river ser då iaf inte jag mkt som du slår annat än trippelbarrels på färgdrag så tycker inte att vi måste syna här annat än med bra read (vilket vi inte hade). Hittar nog fold river.

Postad
Syn-syn-syn är helt ok. Gillar inte o slå om flopp på den superdragiga floppen. Du mår inte så bra mot en 3bet där.

Om vi ska slå om på någon flop är det väl en dragig? Eller hur tänker du egentligen nu? Du vill syna flop här men slå om på A82 rainbow?

Jag tycker trådskaparen har spelat handen bra hittills. Tror vi måste syna river.

Skulle nog föredra en 3bet på flop. Som nu spelat så är syn turn att föredra men river ser då iaf inte jag mkt som du slår annat än trippelbarrels på färgdrag så tycker inte att vi måste syna här annat än med bra read (vilket vi inte hade). Hittar nog fold river.

Varför blir jag inte förvånad över ditt inlägg...:roll: Klart du vill trebeta flop när du har position och fi donkar. Stort GL med det!

Postad

Du är rolig du methaddict din tönt, du var bara tvungen va? Tror att du är grym och sågar inlägg hit o dit. Vad är så bra med dina inlägg, jag ser då iaf bara ännu ett kasst inlägg utan mkt mer än kritik av andras svar) Och ja, mitt svar var inte jätteutvecklat eller lysande men whatever.

Håll dig till playmoney.. :lol:

Postad
Du är rolig du methaddict din tönt, du var bara tvungen va? Tror att du är grym och sågar inlägg hit o dit. Vad är så bra med dina inlägg, jag ser då iaf bara ännu ett kasst inlägg utan mkt mer än kritik av andras svar) Och ja, mitt svar var inte jätteutvecklat eller lysande men whatever.

Håll dig till playmoney.. :lol:

Playmoney?

Du kanske borde kolla handen en extra gång innan du postar? Trebeta flop? Hur ska det gå till när vi har pos och fi donkar. Det är ju såna inlägg som förstör hela handanalysdelen på forumet, folk som inte ens kan läsa en handanalys. Finns ibland inga "rätt eller fel" i händer men det är ju en fördel om man orkar läsa inlägget man svarar på.

Jag skrev att jag gillade linjen OP tagit so far och att jag tror vi måste syna river, vari ligger problemet?

*dum smajlie* :mrgreen: