Suppe Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Jag förstår ingenting, din avatar är ny? Länken du gav har inget med avatars att göra? Citera
jason Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Suppe: tryck på FLAT (när du gått in på länken alltså) så ser man avataren som Toppace menar... Citera
bzkt Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Aaah, fattade inte heller först. Den var ju rätt så ball Citera
Gida Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Vart hittar ni bra avatarer? jag hittar inte det någonstanns. Jag vill gärna ha nått med poker att göra, Family Guy eller Scarface. Tacksam för svar! Citera
busen Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Gida, bara in på google eller ngt liknande och sök på det du vill ha. Klicka sedan så du får upp alla bilder som matchar din sökning. Ta avancerad bildsökning och välj små bilder. Snart hittar du en som matchar måtten som är tillåtna och viips har du fått dej en avatar. Obs! (bredden får inte vara större än 120 pixlar, höjden får inte vara större än 60 pixlar och filstoleken får inte vara större än 6kB.) / busen Citera
eurythmech Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Chris Daddy Cool första bidraget! WTF? Har du aldrig sett bröst förr? Citera
toppace Postad 3 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2005 WTF? Har du aldrig sett bröst förr? nej bara i en teoribok! Citera
Recommended Posts