Gå till innehåll

Ni kommer inte tro mig!


Mr.Lajban

Recommended Posts

Men igår såg jag två motspelares kort när en hand utspelades!?

 

Var inte hemma utan spelade via webläsaren två bord på svs. När man spelar i webbläsaren har man flikar och ser inte mer än ett bord i taget.

 

Jag autofoldade en skräphand, hoppade över till det andra bordet. När jag kom tillbaka till det första höll jag på att trilla av stolen. Floppen ligger på bordet, två killar är kvar i handen och jag ser bådas kort. Den ena har a,x och den andra 9,10s. Killen med a har träffat floppen och jag ser hur han betar ut och den andre synar. Sedan blippar det till på mitt andra bord och jag måste hoppa över. När jag kommer tillbaka är allt normalt och killen med a vann potten. Verkligen konstigt.

 

Nu vill jag inte starta någon riggtråd eller dylikt, bara dela med mig av en udda "upplevelse". Jag antar att det blev någon konstig bugg / fördröjning så att handen igentligen redan var klar eller nåt. Just det bordet hackade lite och hängde sig ett par gånger under sessionen.

 

Konstigt var det hursomhelst. För det kan väl inte... :shock::rolleyes::roll::lol::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högst normalt när man spelar via webbläsaren (flash) på SvS. Dock är det inte deras hålkort du ser i realtid utan en showdown som varit vid ett tidigare tillfälle och som "fastnat" i showdownläge.

Har varit med om att man sett någons kort under mer än en timme trots att det kommit en ny spelare till dennes position.

 

Du kan vara alldeles lugn alltså.

 

(Detta fenomen har jag bara sett vid cashborden på SvS - aldrig vid MTT´s eller sng´s.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade en hand en gång där jag inte såg några kort, alla händer var med baksidan uppåt, även mina. Svårspelad hand

 

[ ] rigg

[ ] mjukvarufel

[x] konstigt

 

Har hänt mig ett antal gånger men var länge sen nu, spelade mycket på Absolute Poker förr så mycket möjligt att det var på den siten det hände. Otroligt irriterande var det i alla fall :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade en hand en gång där jag inte såg några kort, alla händer var med baksidan uppåt, även mina. Svårspelad hand

 

[ ] rigg

[ ] mjukvarufel

[x] konstigt

 

Det där hände var och varannan dag för ett par år sedan på det magnifika nätverket tain. En gång gick jag all in utan att se mina kort och utan att klicka på ngt, fick syn av motspelare. korten vände upp jag har typ T3s min motstånder AJ. jag floppar färg och ska vinna handen, men markerna åker över til FI. jag bara gapade och skickade klagomail..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla i din spamfolder på mailen, kanske finns något mail från SvS att du fått kontot uppgraderat till superuser konto.

 

Då kanske du snart är en vinnande spelare. De som vinner på poker är de som ALLTI kan se andras hålkort ! :-)

 

 

Ja f*n vet om det inte skulle krävas :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...