Gå till innehåll

Sålde min del i Poker Million, så gick det åt h-vete!


Matteprof

Recommended Posts

Kvalade in till Poker Million 2005 Freeroll Final igår tack vare en 3:e plats.

 

Finalen ikväll på Ladbrokes kommer ha 72 spelare med och prisbordet inkl seat är $26.000. Detta motsvarar en rakefri buy-in på $361 per spelare.

 

$361 för en turnering är i högsta laget för mig, så är någon intresserad av att köpa in sig på en del så kan jag sälja ut max 40%. Säljer detta för $120 (beräkningsmässigt pris $144). Eventuella vinster löser vi genom att jag betalar ut via pokerkonton (överföring via 24hpoker eller h2h-spel på Lads). Vinner jag turneringen har köparen del i Poker Million seaten.

 

Intresserade skicka ett PM eller ett mail på jonbjn98@student.umu.se

 

/Matteprof

 

* Kortar ner rubriken lite - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver svar snabbt!

 

Ändrade password och skickade uppgifterna till köparen som ska spela turneringen åt mig. När jag tänkte prova att logga in med nya passet kommer det fram ett meddelande att jag ska aktivera kontot. Vad är det för nått. måste jag aktivera om mitt konto för att jag bytt pass. Vill ju kunna kolla på turneringen och få tillbaka usern efteråt. Ska det vara så?

 

Vilket trams!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojoj, nu ska ni veta att jag skäms nått fruktansvärt... :oops:

 

Det var 100% mitt eget fel måste jag säga. Kostade mig dealen på $120 plus chansen till bra pengar...

 

Efter att ha rotat i alla gamla lådor hittade jag ju mitt gamla lösen till sidan. Visade sig att jag har ett annat lösen till lads än till alla andra sidor på pokern. Varför i helsike körde jag inte samma lösen till allt. När jag ändrade password ändrades inte pokerpasset utan bara bettingpasset :(

 

Nåja, kom in i spelet med 600 av 1500 kvar. Blindsen hade ätit upp mig. Såg 5,5 i första handen, måste börja vildspela. Skickade all in och blir synad av en med A,K. K på floppen och misären är slut. Har bara mig själv att skylla. Nu är passet ändrat till det jag alltid har så ska jag vara med nästa gång...

 

Orkar inte ens vara irriterad över att allt löst sig om supporten varit snabb...

 

Go natt Matteprof. Du är utsedd till dagens... eller förresten hela årets dumsnut! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visade sig att jag hade ett annat log-in än de 2 som jag brukar använda. Det hade jag inget som helst minne av och eftersom jag kör autologin så såg jag inte det. Sen när jag bytte pass så tog jag bort autologinen och skulle skriva in nya passet. Då funkade det inte. Det visade sig som sagt att det inte var pokern utan bara till bettingkontot man bytte....

 

Ruggigt risigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...