Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Nån som vet någon bra gratis media player för nedladdning som man kan kolla på DVD med? Har nyss flyttat och fått in min gamla crosstrainer, som inte fick plats i förra lägenheten, och tänkte kolla på DVD på datorn medans jag tränar. Allt som finns på min dator verkar ruttet, så vill ha något med lite kvalité. Alla tips är välkomna. Citera
brainslicer Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 duger inte vlc? http://www.videolan.org/vlc/ Citera
Drunken_Penguin Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2009 Jag är sjukt datornoobig och har ingen koll. Klaga inte. Ska kolla in den. Lite kul att de har en bild från Matrix där Trinity springer på väggen så att det vid första blicken ser ut som att bilden är vriden. Tack för förslagen! Citera
Juggler Postad 18 Juni , 2009 Rapport Postad 18 Juni , 2009 Smplayer använder jag, de kör också med en bild från Matrix. Citera
Recommended Posts