Ferna Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Som topic! Ni kan gärna säga vad ni tycker om dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 aldrig sett. om du inte menar HORSE bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Ipoker har det är jag hyffsat säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 då hade jag missat nått då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 Juni , 2009 Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Entraction Började spela på deras 8mannabord på nl50 som var den lägsta nivån då. Ofantligt fiskigt var det men vet inte hur det är idag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 8 manna är min favorit. Spelar mestadels det. För några årsedan var det Entraction/B2B som gällde för 8manna, men det tighta till sig och sedan tog de bort 8manna helt. Nu är det bara Ipoker nätverket som har det vad jag vet, men där finns det nästan alltid hyfsad action på 8manna borden på lägre nivåer där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 19 Juni , 2009 Rapport Share Postad 19 Juni , 2009 Fulltilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts