HSvensson Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Ska på mini roadtrip om några timmar. Farsan ska på möte i Sthlm så hänger med; först på hockey i Linköping imorrnkväll, sen i Växjö på onsdagkväll cya Citera
papiPope Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Undra om gud uppfann omaha? Troligtvis inte. Mötte nyss en kille hu och bland det sjukaste jag varit med om på 30 min...Funderade tillslut på att lägga när han pottar på T8683 och jag sitter med TTxx, max syna iaf, men så rycker det i pushfingret i hopp om att få ett bi tillbaka iaf och showdown är ju självklar. Bara att lägga ner innan rullen gulas. Nu gråta, se film och sova. Gårdagens peng från ett ft borta dirr. Kan ju inte ens råna Swedbank nu för dom har väl inga pengar kvar:( Jag missade inte det på facebook idag precis.. Citera
papiPope Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Bästa med att jobba är att fredagarna känns ungefär 2577 ggr skönare än om man är arbetslös. Nu lirar jag lite satelliter och midnattsturrrarna på ongame. Jobb imorgon 14.30-19.08.. Sen var det något mer viktigt jag skulle skriva, men glömt bort det totalt. Citera
papiPope Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 [WHINE]Kort historia[/WHINE] Citera
papiPope Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Ta fram anteckningsblocken! Jag har tänkt skaffa ett trackerprogram i 2.5 år nu men inte gjort det. Kommer säkert inte orka göra det på ett bra tag till..Iofs köpte jag pokertracker av en kille för 400 kr eller nåt sånt, men installerade det på en dator jag knappt använder nu och det fungerade inte där pga den där skiten postqfpshejhejhej eller vad det nu heter... Har väl tappat bort keyn till det dessutom nu när jag kom på att jag kanske borde installera det. Hm. Citera
papiPope Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2011 Jobbigt att bordets megafisk ska hitta KK på bb hyfsat djupt i en 30k gtd på stars mot min AK på sb efter en raise+syn från tidigare positioner. Men förstår inte varför han synar min push eftersom han inte tyckte man ska vara själviskt i poker:D Citera
papiPope Postad 5 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2011 Tungt förlust mot Everton så nu blir det att tilta av sig med hu plo, eller tvärtom.. Citera
HSvensson Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Plats 1: nius05 (27038 i marker) Plats 2: Sheppartz (35042 i marker) Plats 3: MrFreezer111 (10182 i marker) Plats 4: Dr. Al-Fahim (39449 i marker) Plats 5: cwaaaa (17550 i marker) Plats 6: miticana1 (14262 i marker) Plats 7: ilovetyumen (6270 i marker) Plats 8: maxines dad (11754 i marker) Plats 9: reggirt 2 (16022 i marker) nius05: lägger ante 40 Sheppartz: lägger ante 40 MrFreezer111: lägger ante 40 Dr. Al-Fahim: lägger ante 40 cwaaaa: lägger ante 40 miticana1: lägger ante 40 ilovetyumen: lägger ante 40 maxines dad: lägger ante 40 reggirt 2: lägger ante 40 nius05: lägger small blind 150 Sheppartz: lägger big blind 300 *** HÅLKORT *** Utdelat till Dr. Al-Fahim [6h 6s] MrFreezer111: fold Dr. Al-Fahim: raise 425 till 725 cwaaaa: call 725 miticana1: fold ilovetyumen: fold maxines dad: call 725 reggirt 2: call 725 nius05: fold Sheppartz: fold *** FLOPP *** [2s 6d 9h] Dr. Al-Fahim: check/bet? Beroende på hur aggro Fi's är kör jag på check, men nog oftast lägger jag en bet på 1/3 - 1/2 av pott för att det ska verka mer som info än checken som skriker set..Men vad vet jag .. Citera
papiPope Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Beroende på hur aggro Fi's är kör jag på check, men nog oftast lägger jag en bet på 1/3 - 1/2 av pott för att det ska verka mer som info än checken som skriker set..Men vad vet jag .. Bara att checka skriker väl inte set är jag sitter ur pos på tre spelare? Men du menade ju c/r. Känner mest vilka händer jag ska få värde av genom att beta in i tre spelare som ingen 3betat pre. Spelar en turre, lyssnar på gyllene tider(!) och hade nyss mest tur i världen:shock: Citera
papiPope Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Oerhört seg bust nu kl 05.20. 31/3232 i 30k 2r1a på stars......godnatt. Citera
HSvensson Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Oerhört seg bust nu kl 05.20. 31/3232 i 30k 2r1a på stars......godnatt. gav det nåt? Citera
papiPope Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 gav det nåt? Nja 80 dollar Citera
papiPope Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 Jag vill hem. Grym kväll med Luleå-DIF och Arsenal-Barca ikväll, så då har man något att underhålla sig med. Tänkte köra lite satelliter ikväll men det blir jag ruinerad på atm så skippar nog det.. Citera
papiPope Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Nu när jag tänker på det så har jag gjort något ruskigt coolt ikväll. Sett Tottenham-Milan i två olika städer!!!! Efter jobbet höll jag mot Luleå för att möta upp en lumparpolare från Sthlm som kommit på besök till vackra Norrbotten idag och stannar till måndag. Vi drog vidare mot fantastiska Boden för att göra besök hos några andra lumparpolare som bosatt sig där. När det närmade sig avspark åkte vi ner till en restaurang som heter Far East och kollade första halvlek. Skulle skjutsa tillbaka honom till Luleå innan jag drog hem så vi dissade matchen i halvtid. Men väl på väg till Luleå så får vi veta att killen som lumpisen ska sova hos slutade jobbet 23.00 så då skjutsade jag honom till Allstar i Luleå, där jag inte kunde stå emot frestelsen att se klart matchen. Så gjorde det. Riktigt häftigt. Där har ni en story att komma ihåg! Citera
HSvensson Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Nu när jag tänker på det så har jag gjort något ruskigt coolt ikväll. Sett Tottenham-Milan i två olika städer!!!! Efter jobbet höll jag mot Luleå för att möta upp en lumparpolare från Sthlm som kommit på besök till vackra Norrbotten idag och stannar till måndag. Vi drog vidare mot fantastiska Boden för att göra besök hos några andra lumparpolare som bosatt sig där. När det närmade sig avspark åkte vi ner till en restaurang som heter Far East och kollade första halvlek. Skulle skjutsa tillbaka honom till Luleå innan jag drog hem så vi dissade matchen i halvtid. Men väl på väg till Luleå så får vi veta att killen som lumpisen ska sova hos slutade jobbet 23.00 så då skjutsade jag honom till Allstar i Luleå, där jag inte kunde stå emot frestelsen att se klart matchen. Så gjorde det. Riktigt häftigt. Där har ni en story att komma ihåg! Måste vara historiskt att göra något sådant i Norrland... stort grattis Citera
papiPope Postad 10 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2011 Måste vara historiskt att göra något sådant i Norrland... stort grattis Tror faktiskt det kan vara det:shock: Tackar!! Citera
Jamton Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Nu när jag tänker på det så har jag gjort något ruskigt coolt ikväll. Sett Tottenham-Milan i två olika städer!!!! Efter jobbet höll jag mot Luleå för att möta upp en lumparpolare från Sthlm som kommit på besök till vackra Norrbotten idag och stannar till måndag. Vi drog vidare mot fantastiska Boden för att göra besök hos några andra lumparpolare som bosatt sig där. När det närmade sig avspark åkte vi ner till en restaurang som heter Far East och kollade första halvlek. Skulle skjutsa tillbaka honom till Luleå innan jag drog hem så vi dissade matchen i halvtid. Men väl på väg till Luleå så får vi veta att killen som lumpisen ska sova hos slutade jobbet 23.00 så då skjutsade jag honom till Allstar i Luleå, där jag inte kunde stå emot frestelsen att se klart matchen. Så gjorde det. Riktigt häftigt. Där har ni en story att komma ihåg! Finn ett fel Citera
HSvensson Postad 10 Mars , 2011 Rapport Postad 10 Mars , 2011 Finn ett fel Men förstör inte detta för honom, är ju en stor händelse i hans liv... Jag tänkte också på det, men ville inte sabba hans dag(ar).. Citera
papiPope Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2011 Aaah vad dålig syn jag gör i gsop 500k. 3betar till 1500 pre med QQ från SB med blinds på 125/250 med en stack på 20k. Två syn. J53 på flop, jag betar 2825 och får en push på 18k mot mig. Slår ju egentligen bara AJ här. Jag synar och han har JJ.. Citera
papiPope Postad 14 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2011 Love flips om en chiplead vs busta på plats 40 och blir tvungen att få det andra alternativet. Hat till night rehab. Varit i Luleå hela helgen och lätt varit den roligaste helgen i år. Det avslutar vi med att glömma allt var flips heter och kolla nån film:-) Citera
papiPope Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2011 Funderar på hur jag ska använda mitt 4000 inlägg på bästa sätt. edit: oj. Citera
Recommended Posts