hankie123 Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Egentligen låter det bara sjukt när du säger att mina motståndare spelar som idioter som om det vore en dålig sak, det man vinner på i längden ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Egentligen låter det bara sjukt när du säger att mina motståndare spelar som idioter som om det vore en dålig sak, det man vinner på i längden ändå Ja, jag vet, men de spelar ju så sjukt korkat och oförutsägbart...synar på riktigt sjuka saker, skithänder pre etc vilket är DÅLIGT men när de träffar sitt tvåpar tror de att de är gudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 "Raising first under the gun with AAxx is suicide, not because AAxx is bad, but because raising under the gun in PLO is foolish with any hand. Limp and reraise if the chips are short and you can get all-in. If the chips are deep you should be limp/fold almost everything" Är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 "Raising first under the gun with AAxx is suicide, not because AAxx is bad, but because raising under the gun in PLO is foolish with any hand. Limp and reraise if the chips are short and you can get all-in. If the chips are deep you should be limp/fold almost everything" Är det så? beror ju givetvis på om de är 5-6 eller 10max. Men på ett 10max bord svarar jag Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 beror ju givetvis på om de är 5-6 eller 10max. Men på ett 10max bord svarar jag Ja. Ja men där ju nästan hela kortleken utdelad pre;-) Nä men det stämmer inte på sh egentligen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Brazil:cry: Nu jobbar vi Uraguay till final mot Argentina eller Tyskland(even mellan dom för min del)! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Ang. Facebook-statusar: "Nu gäller det holland! Visa världen vad totalfotboll är!":shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 2 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Sjuuukt att jag sitter och tänker på zidanes straff under straffläggningen, att ingen i detta vm är så stor att lägga en sån och att den skulle bli lika klassisk. Och så gör sista killen det:shock: Sjukt nötig utvisning dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 6 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2010/article7427842.ab Sjukt, nog för att det är lika för alla men varför stryker dom inte varningarna from 8-delarna istället? Var väl så 2006 har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 3/15 i 5k gtd som började 00.00 på ongame, jobba in nåt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 3/9 nu, gogo. Update vad som händer utanför huset: En hare springer som vanligt runt på gården, ska släppa vovven efter den när vi får den! En merca glider förbi fram och tillbaka, börjar bli rädd.. Solen går aldrig ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 railmode ON edit: trodde jag...men icke edit 2: jo, nu är jag on Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 bustar som 5a för $350ish med AQ vs JJ. Aja får vara glad för det lilla man får, nu sova, gn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Har 66xx här, spelar riktigt dåligt på flop, visst c/r är väl rätt men måste väl höja mer? Sen känns hans set i 10or/komplett stege ganska solklart? OMAHA_HI, POT_LIMIT, R5-66154248-208 played at "Duedelingen" for USD RM from 2010-07-07 10:45 until 2010-07-07 10:47 Seat 1: -El-Gordo- ($50.85 in chips) Seat 3: GRANDGOAT ($139.35 in chips) Seat 4: Rush257 ($113.05 in chips) Seat 6: papiPope ($95.20 in chips) Seat 8: erno on iso ($52.25 in chips) ANTES/BLINDS papiPope posts small blind ($0.50), erno on iso posts big blind ($0.50), PRE-FLOP -El-Gordo- folds, GRANDGOAT folds, Rush257 raises to $1.75, papiPope calls $1.75, erno on iso calls $1.75. FLOP [board cards: ,, ] papiPope checks, erno on iso bets $4, Rush257 calls $4, papiPope raises to $12.75, erno on iso folds, Rush257 calls $12.75. TURN [board cards: ,,, ] papiPope bets $20, Rush257 raises to $94.75, papiPope folds. SHOWDOWN Rush257 wins $71.75. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 spanien suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 8 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 spanien suger.. Menade ofc matchen mot Portugal då alla på facebook hyllade dom till skyarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Är tbh riktigt frustrerad atm på pokern... Sjukt jävla tiltande att hela tiden backa, session efter session...Ingenting funkar, är så jävla motriggad just nu så det är helt sjukt... Kan fan aldrig vinna en "enkel" ai pre AA vs KK eller KK mot QQ ...hela tiden åt andra hållet. Losade 3st QQ på 10 min idag. Mot KK två gånger och på 789 flopp mot JT, lätt att vinna?!!! Testade blanda lite nivåer, spela färre bord, ingenting fungerar..Lirade lite svs där iaf iofs plussade men inte överdrivet mycket.. Vet ärligt talat inte vad jag ska göra, ena stunden vill jag skita i pokern resten av månaden..men då hinner jag bara lira 2 veckor innan jag drar på 1 månad semester.. Andra stunden vill jag bara kötta på, men just nu känns det bara som om det går nedåt hela tiden.. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Potta om flop. Checka turn (66 handen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Skämtet har uppenbarat sig ännu en gång...detta är inte klokt asså... Spelar inte så mycket för att vara taggad och koncentrerad när jag väl spelar men vad fan hjälper det? Backade på boss...Sätter in lite på svs och ser om det är mindre sjukt där. Går bra till en början, ligger plus nån hundring, sen smäller det ett par gånger, 50 50 lägen...sen all-in i en 400bb pott på flopp 44 på 8 6 4, han skriver "86" i chatten och synar. Turn 6, ta mitt jävla liv..detta är fan inte sant .gwgwrhH RAGW RH GWhawH WhwHB W gw GBWhb w bhwgwHW RH WHWh wH W Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Vart också sjukt ass-rapead av boss förra månaden, testa byt nätverk och se det som en nystart, brukar oftast hjälpa för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Lirar lite turrar ikväll / inatt som lite avslappning och omväxling, skönt! Börjar inte förrän 22.45 med första så lär ju ta en stund innan det händer nåt skoj, lirar på svs, stars och ipoker.. come on! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Lirar lite turrar ikväll / inatt som lite avslappning och omväxling, skönt! Börjar inte förrän 22.45 med första så lär ju ta en stund innan det händer nåt skoj, lirar på svs, stars och ipoker.. come on! Vilka turrar på stars är det tänkt att du lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Får inte alls in någon grind i juli och känns som att det inte kommer bli mycket heller. Dock kommer jag köra lite plo och turrar då och då. Suget finns helt enkelt inte atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 11 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Såja Spanien. Av någon anledning. Varför skjuter Iniesta så sällan? GG ett mästerskap utan Sverige. Har funkat, men är absolut inte samma sak. Är något magiskt när egna laget är med.. Jaha vad gör man nu? Blir iaf två turrar som började efter fotbollen samtidigt som det blir 24-rail. Sjukt att jag låg inne i lumpen när VM började. Känns så sjuuukt länge sen nu, fattar knappt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 12 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 hehehehe spelat som sagt två turrar inatt och blev 2-3 outad typ 5 ggr. Kom typ 45/95 och 440/2000...Sista handen i 32k på ftp åkte jag med AK vs AQ all in pre för ca 30k pott med avg på 17k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts