Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope

papiPope

Recommended Posts

• Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Egentligen låter det bara sjukt när du säger att mina motståndare spelar som idioter som om det vore en dålig sak, det man vinner på i längden ändå :)

Ja, jag vet, men de spelar ju så sjukt korkat och oförutsägbart...synar på riktigt sjuka saker, skithänder pre etc vilket är DÅLIGT men när de träffar sitt tvåpar tror de att de är gudar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Raising first under the gun with AAxx is suicide, not because AAxx is bad, but because raising under the gun in PLO is foolish with any hand. Limp and reraise if the chips are short and you can get all-in. If the chips are deep you should be limp/fold almost everything"

Är det så?

Länk till kommentar

"Raising first under the gun with AAxx is suicide, not because AAxx is bad, but because raising under the gun in PLO is foolish with any hand. Limp and reraise if the chips are short and you can get all-in. If the chips are deep you should be limp/fold almost everything"

Är det så?

beror ju givetvis på om de är 5-6 eller 10max. Men på ett 10max bord svarar jag Ja.

Länk till kommentar

Har 66xx här, spelar riktigt dåligt på flop, visst c/r är väl rätt men måste väl höja mer? Sen känns hans set i 10or/komplett stege ganska solklart?

OMAHA_HI, POT_LIMIT, R5-66154248-208

played at "Duedelingen" for USD RM from 2010-07-07 10:45 until 2010-07-07 10:47

Seat 1: -El-Gordo- ($50.85 in chips)

Seat 3: GRANDGOAT ($139.35 in chips)

Seat 4: Rush257 ($113.05 in chips)

Seat 6: papiPope ($95.20 in chips)

Seat 8: erno on iso ($52.25 in chips)

ANTES/BLINDS

papiPope posts small blind ($0.50), erno on iso posts big blind ($0.50),

PRE-FLOP

-El-Gordo- folds, GRANDGOAT folds, Rush257 raises to $1.75, papiPope calls $1.75, erno on iso calls $1.75.

FLOP [board cards: 6 of Diamonds,3 of Spades,10 of Hearts ]

papiPope checks, erno on iso bets $4, Rush257 calls $4, papiPope raises to $12.75, erno on iso folds, Rush257 calls $12.75.

TURN [board cards: 6 of Diamonds,3 of Spades,10 of Hearts,7 of Hearts ]

papiPope bets $20, Rush257 raises to $94.75, papiPope folds.

SHOWDOWN

Rush257 wins $71.75.

Länk till kommentar

Är tbh riktigt frustrerad atm på pokern...

Sjukt jävla tiltande att hela tiden backa, session efter session...Ingenting funkar, är så jävla motriggad just nu så det är helt sjukt...

Kan fan aldrig vinna en "enkel" ai pre AA vs KK eller KK mot QQ ...hela tiden åt andra hållet. Losade 3st QQ på 10 min idag. Mot KK två gånger och på 789 flopp mot JT, lätt att vinna?!!!

Testade blanda lite nivåer, spela färre bord, ingenting fungerar..Lirade lite svs där iaf iofs plussade men inte överdrivet mycket..

Vet ärligt talat inte vad jag ska göra, ena stunden vill jag skita i pokern resten av månaden..men då hinner jag bara lira 2 veckor innan jag drar på 1 månad semester.. Andra stunden vill jag bara kötta på, men just nu känns det bara som om det går nedåt hela tiden..

fml :(

Länk till kommentar

Skämtet har uppenbarat sig ännu en gång...detta är inte klokt asså...

Spelar inte så mycket för att vara taggad och koncentrerad när jag väl spelar men vad fan hjälper det?

Backade på boss...Sätter in lite på svs och ser om det är mindre sjukt där.

Går bra till en början, ligger plus nån hundring, sen smäller det ett par gånger, 50 50 lägen...sen all-in i en 400bb pott på flopp 44 på 8 6 4, han skriver "86" i chatten och synar. Turn 6, ta mitt jävla liv..detta är fan inte sant .gwgwrhH RAGW

RH GWhawH WhwHB W gw

GBWhb

w bhwgwHW

RH WHWh

wH W

Länk till kommentar

Lirar lite turrar ikväll / inatt som lite avslappning och omväxling, skönt!

Börjar inte förrän 22.45 med första så lär ju ta en stund innan det händer nåt skoj, lirar på svs, stars och ipoker..

come on!

Vilka turrar på stars är det tänkt att du lirar? :)

Länk till kommentar

Såja Spanien. Av någon anledning.

Varför skjuter Iniesta så sällan?

GG ett mästerskap utan Sverige. Har funkat, men är absolut inte samma sak. Är något magiskt när egna laget är med..

Jaha vad gör man nu?:-( Blir iaf två turrar som började efter fotbollen samtidigt som det blir 24-rail.

Sjukt att jag låg inne i lumpen när VM började. Känns så sjuuukt länge sen nu, fattar knappt själv.

Länk till kommentar