five_star Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Hallå! På Allmän begäran startas härmed en egen dagbok då jag inte var välkommen i den gemensamma 0.5/1-dagboken. Lite om mig: I´am Tha Best Poka Playa Ever! Och ska respekteras därefter. Snittar: Ca 200kr/h always Inspelat: Mellan 50 000 - 100 000 svenska riksdaler. Några regler: 1. Nedvärdering av mig är fullt tillåten 2. Kommer att kritisera allt och alla. 3. Urtråkiga handanalyser är strängt förbjuden! Finns det nått värdelösare än sån skit?? I like kall korv very much och äter det very often. Dricker mycket vatten också! Ingen aning vad jag ska med den här dagboken till men ialla fall... MYCKET NÖJE!
Ronnyboy Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 ser de ut så framför datorn misstänker ja?
five_star Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Todays Poka är över... Började med en set up i vanlig ordning där jag loosade nötkåk mot fyrtal. Första handen. Men Tha Best Poka Playa Ever!!!! doesnt bryr sig. Snabbt var plusset tillbaka. Efter ett tag kom STORfisken markusS83 in i leken och donerade. Thank you man! Dröjde inte länge förrän en relativt ny playar joined my game... ssucram. A fish beyond fishes! Efter dessa två kunde man luta sig tillbaka. Laddade in cash o satte mig på 200/400. Visserligen i pausläge men ändå. Blev utskälld att man måsta spela om man satt ner. Själv anser jag att man kan sitta ner bara man har råd. 12 rätt på europatipset för tillfället, en match ifrån 397 000:-. To bad that game already finished.
Snygglenn Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Laddade in cash o satte mig på 200/400. Visserligen i pausläge men ändå. Blev utskälld att man måsta spela om man satt ner. Haha print på detta? Vem var det som satt?
bossbaver Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Tror du FORTFARANDE att du ALLTID snittar 200kr/h?
five_star Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Haha print på detta? Vem var det som satt? Oj oj vilken respons. Höll på att sätta min kall-korv i halsen när jag have a look inside min dagbok. Det va en random fisk jag aldrig sett förr eller kommer ihåg nicket på. Han satte sig med 10k o ville lira. Jag ville bara flasha money. I got alot!! Tar han alla dar i veckan alá Durrchallenge Blir inte så mycket print då jag inte får chatta på Svs. Have a letter from juridikavdelningen efter mitt överklagande att dom aldrig kommer aktivera mig. Jag skickade tillbaka the letter tillsammans med ett spydigt svar till juridikbossen, LOL
five_star Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Tror du FORTFARANDE att du ALLTID snittar 200kr/h? Tha snitt skojar man inte med! Mitt Tha snitt är 200kr/h Är du bitter för du inte har rulle som mig?? When you står där vid bardisken och en ten points brud ställer sig bredvid och vill ha en Mangojuice/Vodka. Börjar du då också prata om Tha snitt?? Nä just det, då trycker man fram cashflowet och bjuder! Tha snitt är inget som märks i baren! Och därmed oviktigt!
five_star Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Ja, Hanna eller Magdalena... vilket som, bara det är en ten points brud!
five_star Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Med Nonstop påsen i vänsterhanden och musen i den andra äntrade man borden och återigen donerade uberfisken SSucream. Thank you man! Tha Best Poka Playa Ever är tacksam för all tillskott i sin redan fyllda skattkista. AngelTina >> Är du en ten point babe??
Snygglenn Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 AngelTina >> Är du en ten point babe?? Jag kan gå i god för att hon är en babe
UncleRico Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Tha snitt skojar man inte med! Mitt Tha snitt är 200kr/h Är du bitter för du inte har rulle som mig?? When you står där vid bardisken och en ten points brud ställer sig bredvid och vill ha en Mangojuice/Vodka. Börjar du då också prata om Tha snitt?? Nä just det, då trycker man fram cashflowet och bjuder! Tha snitt är inget som märks i baren! Och därmed oviktigt! Vilken värld lever du i? Sedan när behövde tiopoängare BE om spriten?
bossbaver Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Har aldrig blivit så tiltad av att läsa en dagbok som den här.
megaspappa Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Äntligen, najs som bajs! Vilken korv kan du rekomendera till grinden?
five_star Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Kan rekomendera en saftig Sibylla korv som köps på burk. Lite för dyr men otroligt tasty! You Play so good POKA när du har en sån i din mun. I promise. Den ska vara kall. Annars är favoriten för tillfället en iskall knäppkorv.
five_star Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Vilken värld lever du i? Sedan när behövde tiopoängare BE om spriten? Sant... Jag har ju det ultimata problemet att jag själv är tha Ten Points! Så jag behöver inte ens upp med cashflowet. Däremot bossbaver kan jag rekomendera att inte prata för mycket om Tha Snitt vid bardisken utan spela att cashflowet running god. Even if it doesn´t. Att börja tjata om tha snitt då är ju en musmurare utan dess like
five_star Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Dagens +++++++ går till Playa Arrax som multitablar sommarborden 0.25/0.50 med 5kr insatt på varje. RESPEKT!!
ordens15 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Sant... Jag har ju det ultimata problemet att jag själv är tha Ten Points! Så jag behöver inte ens upp med cashflowet. Däremot bossbaver kan jag rekomendera att inte prata för mycket om Tha Snitt vid bardisken utan spela att cashflowet running god. Even if it doesn´t. Att börja tjata om tha snitt då är ju en musmurare utan dess like Kanske det roligaste som skrivits på PF:lol:
nicklaslid Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Äntligen en egen dagbok. NUTS. WHAT ABOUT ÖLKORV?
Recommended Posts