Gneew Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Finns det nån schysst sida där jag kan hitta trovärdiga valutakursprognoser? Är ute efter en prognos för norska kronan. Kanske någon som kan sånt här och vågar sig på en gissning på hur NOK kommer bete sig de närmsta månaderna? Stärkas eller försvagas? Citera
JesperPV Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 ingen vet. folk kommer kanske att gissa, men det gör inte dig klokare eller lyckligare. det bara känns så. jag tror att den kommer att stärkas närmaste halvåret. vad tror du själv? Citera
Gneew Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Min egna amatörgissning är också att den kommer stärkas och den baseras väl egentligen enbart på att bensinpriserna fortsätter att höjas. Citera
CarlDenStore Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Det kan jag hjälpa dig med. Finns en riktigt bra valutakurs-sajt som håller uppdateringar dagligen med de flesta valutorna. Dock så är det ju som någon skrev här innan att det är svårt att förutsäga vissa valutor exakt men euron kommer att hålla sig väldigt hög framöver iallafall, dollarn vet jag inte. Inte norska kronan heller=) http://www.xe.com Citera
heltok Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 jag ser tre scenarion 1. den går upp 2. den går ner 3. den är oförändrad där har du en lekmans gissning. Citera
Recommended Posts