stonethailand Postad 12 Juni , 2009 Rapport Postad 12 Juni , 2009 Någon som lirar på Pokertime på deras egna nätverk? Hur är trafiken? Finns det någon representant här? Citera
Seriks Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 hyfsad action på småborden , totalt dött över 1/2 Citera
T_B_A_ Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 Hej, reggade mig hos PokerTime. Men va fan, är ju helt dött. Delar de inte Cash game bord med övriga Microgaming skins? Delar de turneringar då? Avgifter för insättningar och uttag? Mvh T_B_A_ Citera
Seriks Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 Hej, reggade mig hos PokerTime. Men va fan, är ju helt dött. Delar de inte Cash game bord med övriga Microgaming skins? Delar de turneringar då? Avgifter för insättningar och uttag? Mvh T_B_A_ de har egna cash-game bord . men delar sng o turneringar. Pokertime har sagt upp personal och verkar gå digerdöden till mötes. Inga avgifter vad jag vet men passa dig för att ha mkt pengar på sidan, med tanke på att de blöder pengar varje månad så kan det komma en dag det inte går att logga in. Citera
svint0 Postad 4 Juli , 2010 Rapport Postad 4 Juli , 2010 Pokertime är mer eller mindre dött. Vän med deras VIP-mgr, dock så sa han upp sig för ett tag sen. Det är så dött, så de finns inte. De gick emot strömmen och blev privata istället för att vara ett stort nätverk. Pokertimes ägare, är ju även grundare till hela microgaming. Så fattar inte vafan de sysslar med. Citera
Recommended Posts