darkone85 Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 var ett par år sedan jag var ivæg, men jag och ett par kompisar har bestæmt (i stort sett) oss før att gøra en hultsfredfestival till. funderar också på peace&love som har sjukt bra line-up i år. roskilde får vara før i år. skulle ju va asnice om det ær många av forumiterna som ska dit och stælla till med ett brakkalas (men rætt svårt iof) vid nåns tæltsplats føre en spelning elelr hela natten lång Citera
BosniskPatriot Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Metallica, 5 konserter på 8 dagar i Köpenhamn Citera
WokadGnu Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Det finns bara en: Tiesto, Mylo, Guetta, Swedish House Mafia, Deadmau5, Laidback Luke, Kissy Sell Out, Crookers, Hernan Cattaneo etc etc De e Creamfields som gäller ! Citera
Haslo Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Det finns bara en: Tiesto, Mylo, Guetta, Swedish House Mafia, Deadmau5, Laidback Luke, Kissy Sell Out, Crookers, Hernan Cattaneo etc etc De e Creamfields som gäller ! WOW. Sjuklingfet! Vart? När? Hur? Citera
wyyyxz Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Den största och bästa har ju redan varit. Citera
WokadGnu Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 WOW. Sjuklingfet! Vart? När? Hur? Tyvärr i England (Daresbury), 29-30 augusti !.. De där e bara en bråkdel av line-upen också, finns så sjukt många fler grymma djs där typ Pete Tong, Boys Noize, Dirty South, Erick Morillo, Basement Jaxx .. :-D Citera
KungKroon Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 De tre bästa festivalerna (varje år typ): Sweden Rock Graspop metal meeting Wacken open air Citera
KallOödmjukDiva Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Hyde park (London) 26 Jun 2009 - 28 Jun 2009 Friday 26th June - The Killers, The Kooks Saturday 27th June - Neil Young, Fleet Foxes, Ben Harper and Relentless 7, Seasick Steve, The Pretenders Sunday 28th June - Bruce Springsteen and the E Street Band, Dave Matthews Band, The Gaslight Anthem. Citera
Metaddict Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 De tre bästa festivalerna (varje år typ): Sweden Rock Graspop metal meeting Wacken open air Såååååja, en connaisseur Jag hade LÄTT åkt på Sonisphere om jag inte redan hade sett Cradle of Filth (en gång, inte närheten av klassen på skivorna) och Meshuggah (typ 7-8 gånger, världens bästa liveband), samt att jag ska se Metallica och Lamb of God för första gången (var det Mastodon också?) i Köpenhamn i juli. Roskilde är alltid jävligt fett för övrigt! Kan bli första gången på 4 eller 5 år jag inte är där. Förra året åkte jag bara på söndagen men innan det har jag faktiskt varit festivalarbetare åt Orangea Scenen och haft VIP-pass som tack Citera
Haslo Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Tyvärr i England (Daresbury), 29-30 augusti !..De där e bara en bråkdel av line-upen också, finns så sjukt många fler grymma djs där typ Pete Tong, Boys Noize, Dirty South, Erick Morillo, Basement Jaxx .. :-D Då ere bara att börja spara pengar då Lyckades googla fram hemsidan och den där festivalen verkar riktigt fet. Just look at the pictures! Annars så finns det bara ett måste i Sverige i år. Arctic Monkeys på way out west.!!!! Citera
rAilFISH Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Annars så finns det bara ett måste i Sverige i år. Pete Doherty , Carl Barat och Babyshambles på P&L!!!! FYP Citera
worim Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Roskilde har ju grym line-up som vanligt i år. Annars får jag säga att Way Out West och belgiska Pukkelpop ser riktigt bra ut. Pukkelpop lockar tex med: Faith No More, My Bloody Valentine, Beirut, Booka Shade, Simian Mobile Disco, Grizzly Bear, Kraftwerk, Vitalic, Squarepusher, MSTRKRFT, Birdy Nam Nam, Fever Ray, Paul Kalkbrenner, Bill Callahan, Dave Clarke, Ellen Allien, Peaches, Moderat, Gang Gang Dance och Hayseed Dixie. ( http://www.pukkelpop.be/en/line-up/ ) Citera
hnat Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Pixies och Neil Young efter varandra på fredag på where the action is hade ju inte varit fy skam, önskar man hade tid. Way out west har också kul program. Citera
nordkvist Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Vore inte helt fel med Global Gathering. Tiesto och Armin van Buuren live....... Citera
Recommended Posts