Supertequila Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 supertequila edit: vad tar du för coachning? Bosnier gratis för jag gillar Zlatan Citera
BosniskPatriot Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Bosnier gratis för jag gillar Zlatan När börjar vi? (kan ej inatt/i morgon) Citera
Supertequila Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 När börjar vi? (kan ej inatt/i morgon) PMa mig + ditt föregående användarnamn här... även om jag tror jag kan gissa... Citera
DjLuppy Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Finns mer pokersanning i mina oneliners än du nånsin kommer o ha förmåga att förstå. Snälla dela med dig lite av dina pokersanningar! Leo-Drake ska väll vara en av dom mest fruktade GTO-hjältarna på boss vad jag förstått? What's your secret? Citera
Supertequila Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Snälla dela med dig lite av dina pokersanningar! Leo-Drake ska väll vara en av dom mest fruktade GTO-hjältarna på boss vad jag förstått? What's your secret? Stejk obv..... Behövs ingen GTO-spelare för att förstå vissa saker som att 3bet på en torr flopp får Fi o folda en hel jävla massa händer som du inte vill att han ska folda. Ganska enkelt om du väljer o tänka. Citera
DjLuppy Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Stejk obv..... Behövs ingen GTO-spelare för att förstå vissa saker som att 3bet på en torr flopp får Fi o folda en hel jävla massa händer som du inte vill att han ska folda. Ganska enkelt om du väljer o tänka. Har framme papper och penna, viktigt att vara på hugget och anteckna när SuperTequila predikar.. Fortsätt gärna! Citera
Supertequila Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Ganska enkelt om du väljer o tänka. Har framme papper och penna, viktigt att vara på hugget och anteckna när SuperTequila predikar.. Fortsätt gärna! välj o tänka själv. Det lönar sig. Citera
DjLuppy Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Jag har inte sagt ngt om handen öht. Det skulle vara intressant att höra vilka "pokersanningar" du som GTO spelare har att dela med dig av till alla dina undersåtar som spelar explo. Oroa dig inte, om 10 år kommer alla förstå hur genialisk du var som löste poker. Citera
Supertequila Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 3beta flop är kallt (Fråga dig själv vilka händer som ger dig action o vilka som försvinner). Check-call turn. Any pair, stegdrag, ess högt Fail. Har du tänkt släppa någon bok om hur man spelar GTO på NL200? Jag har inte sagt ngt om handen öht. Det skulle vara intressant att höra vilka "pokersanningar" du som GTO spelare har att dela med dig av till alla dina undersåtar som spelar explo. Oroa dig inte, om 10 år kommer alla förstå hur genialisk du var som löste poker. Ditt första kommentar kom när du citerade mitt "fail", således har du kommenterat handen. Du lider av vanföreställningar pojk. Först snacka om att jag spelar på stejk, sen att jag spelar NL200, sen att jag drar hem ras (när jag konsekvent hållit linjen att hellre onanera än dra hem ras, varje gång diskussionen varit uppe på pf), o nu menar du att jag någonsin sagt att jag spelar GTO... Ingen spelar GTO fwiw. Jag har bara påpekat bristerna i exploativt tänkande, vilket någon med en halv hjärna hade tagit till sig. Ta och ställ dig frågan om du med någon av dina inlägg i den här tråden varit konstruktiv, eller om din existens i tråden överhuvudtaget varit totalt meningslös. Tänker inte gå mer OT här o ta en onödig varning pga ett lowlife som dig. End of thread for me. Citera
Recommended Posts