Gå till innehåll

Hur många olika har du hånglat med under en kväll?


Tympanon

Recommended Posts

Några år sedan på hultsfred kom jag och en polare på en ide. Jag skulle vara helt tyst och han skulle få tjejer att komma fram och hångla med mig. Han är väldigt bra på att övertyga folk. Jag fick välja ut tjejerna och om han lyckades greja 10 tjejer på en timme skulle jag bjuda på wookad älg (otroligt gott btw). Hur som helst så kom han upp i sju stycken och det är väl rekordet.

 

På egen hand är rekordet föga imponerande, två stycken.

Snackar vi killar är det nog tre stycken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 st. Och jag skäms fortfarande.

 

Historian var som sådan att jag och en polare hade precis gått ur 9an och skulle givetvis fira att vi hade slutat högstadiet. När vi har fått i oss några öl var kommer vi på att vi ska tävla om vem som kunde hångla med mest töser. Sagt och gjort, jag fråga varenda tjej som såg någorlunda normal ut om hon ville ha en "puss". När väl pussen var på gång så var det bara, att ehm... ja trycka in tungan och hoppas att hon var med på noterna. :oops:

 

Om man vänder på historien så inser man att bedriften gjordes av 17st okyssta (fula) bondtöser som allihopa lyckades få sin första kyss på en o samma kväll! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag lagt festivaler och dylikt på hyllan. Ska bli farsa osv. Så kan jag dela med mig av ett hett tips. Ett så enkelt och bra tips, att man med enkelhet slår ovanstående rekord.

 

1. Köp ett godishalsband

2. Åk på festival

 

Dag två på festivalerna har dom flesta slut på pengar. Alla är hungriga, fulla och kåta. Glid omkring med ditt godishalsband och invänta din fångst.

 

Du hinner inte gå långt innan det kommer folk och vill smaka på ditt halsband. Var kräsen! Ingen idé att slösa värdefulla godisar på andra sorteringen.

 

När någon du tycker duger vill smaka. Säg: självklart, fast inga händer.

När hon har nafsat dig lite på halsen är det bara att böja ner huvet och ta för dig. Funkar varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...