Tympanon Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Själv har jag bara hunnit med en tjej under samma kväll, men det har hänt desto oftare. Det vore intressant och veta hur ni andra ligger till? Någon kanske tillochmed har något slags rekord. Det måste vara olika tjejer, under samma kväll/natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Jag är långt ifrån värst, men mitt pers är tre tjejer. Dock är det här väldigt länge sedan, i ettan på gymnasiet. Jag var på väg med buss till en liten håla inte långt därifrån jag bodde för en sunkfestival som jag skulle se med två tjejkompisar. Väl på bussen springer jag på tre lulliga tjejer som visar sig vara ett år yngre än mig. Jag sitter på sätet framför dom, och dom lutar sig fram och pratar. Till slut hamnar den ena tjejen i mitt knä, en annan brevid mig, och den tredje hänger över sätet. Ganska snart konstaterar en tjej att hon i knät "nog vill hångla lite", och visst...så blir det. Jag "hinner med" alla tre under den 15-20 minuter långa bussfärden och bytte väl mail eller nummer eller nåt med alla tre och träffade dom nån gång till framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 jag skams over mitt antal, sa jag haller kaft... dock har jag inte hanglat med mer an en under samma kvall sen gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 hehe, en hel del..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 1 Maj , 2005 Rapport Share Postad 1 Maj , 2005 Hmm, borde vara strax under 10. *edit : Kom på att det lät lite mkt, säg 6-8 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskar Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 Hmm de gånger jag väl har hånglat med flera tjejer så har jag inte vart tillräckligt nykter för att hålla räkningen Men så många rör det sig nog inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
liggat Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 lyckades slingra mig in på en fest på lidingö och det va inte vilken fest som helst ca 25 brudar som firade sin kompis 18-årsdag + jag och en polare. även om vi sett ut som zeb machan hade vi fått ligga.. lyckades även med att "fingra" på 2 brudar samtidigt. så där lyckades man sätta rekordet för hångel. 7 brudar blev det totalt. rätt smutt var det när man låg i sängen, vände mig lite då o då för att hångla med olika brudar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 Liggat...du ser ut som zeb? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 tvåsiffrigt, men det avr på den tiden man var het på gymnasietiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 17 st. Och jag skäms fortfarande. Historian var som sådan att jag och en polare hade precis gått ur 9an och skulle givetvis fira att vi hade slutat högstadiet. När vi har fått i oss några öl var kommer vi på att vi ska tävla om vem som kunde hångla med mest töser. Sagt och gjort, jag fråga varenda tjej som såg någorlunda normal ut om hon ville ha en "puss". När väl pussen var på gång så var det bara, att ehm... ja trycka in tungan och hoppas att hon var med på noterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tympanon Postad 2 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 Hahaha det var roliga historier, speciellt du som på bussen han med 3 styckna . Snacka om guldlägge på den där 18-årsfesten. Fina föruttsättningar om man säger så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 2 Maj , 2005 Rapport Share Postad 2 Maj , 2005 När väl pussen var på gång så var det bara, att ehm... ja trycka in tungan och hoppas att hon var med på noterna. Och 17 stycken var med på noterna? Måste göra en visit i Mariestad någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 jorå som full 15åring på hultsfred lyckades jag hångla med minst 10 brudar och ta ett otal flickor på brösten på en och samma kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 Jag och min förlorade pubertet har hånglat med en enda tjej per kväll... och inte ens varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 Sjukt att jag skäms så mkt över mitt pers. när vissa ovanstående talare nästan dubblat det rekordet (!) bra jobbat vågar man säga att man haft 2 dubblar på en kväll? nej det gör man nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 ok, nu till det annu mer intressanta hur manga killar har ni hanglat med under en o samma kvall (och reglerna ar simpla, du ar sjalv en kille och 100% heterosexuell) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
piggeh Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 ok, nu till det annu mer intressanta hur manga killar har ni hanglat med under en o samma kvall (och reglerna ar simpla, du ar sjalv en kille och 100% heterosexuell) mitt rekord ligger nog på 6 på en kväll. kan nämnas att det blev en 5-6 flickor den kvällen också, varav 2 var över 50+'are. detta skedde 9e november 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torna Postad 12 Maj , 2005 Rapport Share Postad 12 Maj , 2005 ok, nu till det annu mer intressanta hur manga killar har ni hanglat med under en o samma kvall (och reglerna ar simpla, du ar sjalv en kille och 100% heterosexuell) mitt rekord ligger nog på 6 på en kväll. kan nämnas att det blev en 5-6 flickor den kvällen också, varav 2 var över 50+'are. detta skedde 9e november 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 2 st är väl mitt rekord men jag har en kompis som ( förr i tiden) när vi var ute en tendens att ragga med brudarna in på toan på uteställena, där inne brukade han PU''A dom, och sedan gå ut till oss och köra upp fingrarna under näsan på oss Kan ju säga att han hade mer än 2 st iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 haha det där med att köra fingrarna under näsan är ju en klassiker, jag är en sån där äckel player så jag säger inte mitt rekord.. Eller jo jag kan inte hålla mig : ) 6 st på en dag då. Fast de var ju festival? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Rekordet är över dussinet iaf (10år sedan på Kos, så lite suddigt). Hångel är fint, men nu tror jag att högsta tillåtna siffra är 1st och det ska tydligen vara samma flicka hela tiden. Längtar tills man är 50+ och bli intervjuad i ngn sunkig femman-dokumentär, där man berättar att det är "skönt att byta" och "skön fru du har" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Vet inte, men på en kväll missade jag 3 strul och en trekant med 2 systrar. ååångesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 3-5 eller nått... när det kommer till killar är det väl 2, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 En tror jag det var, förvisso var det jävligt mörkt och när de tände var deras sanktbernadshund oroväckande nära. Jag måste tänka att det var en tjej..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 En tror jag det var, förvisso var det jävligt mörkt och när de tände var deras sanktbernadshund oroväckande nära. Jag måste tänka att det var en tjej..... tik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts