Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jajjamän, så blev det. När alla var inräknade och korten ven i luften var det 165 spelare som kämpade om ära, prispengar och skryträttigheter.

11 timmar och 5 minuter senare hade vi en värdig vinnare vid namn Patrik Severin från Grebbestad.

Turneringen flöt på fint utan större kontroverser och cashborden och sit'n'go's rullade oavbrutet med spelare som skulle revanchera sig.

Hade man fått en krona för varje bad beat-story man tvingades lyssna på hade man varit rik idag....

När jag senare i veckan betalt min sömnskuld till mig själv kommer den fullständiga resultatlistan att publiceras på http://www.wcc2005.com.

Vi samlar nu nya krafter och återkommer med nya evenemang i Håby i framtiden.

Stort tack till alla spelare som bidrog till en härlig poker-fest. Speciellt tack till de glada långväga gästerna från Mjölby, Halmstad o Haninge Hold'em.

Over and out från Lysekil

/Ulf

Postad

Tack Ulf för en mycket trevlig turnering, dock ska du få höra en badbeat till ;) fick AA knäckta av KK så jag blev shortstacked och åkte på all in 66 mot 77, men som sagt jättetrevlig turnering och vi från Borås kommer till nästa stora event igen.

Postad

vill oxå tacka för en kort men väldigt bra turnering.

hade jag snabbat mig med ca 10 min så hade jag kommit sist och vunnit biljetterna till K1.

men jag funderade starkt på att starta min egna K1 lite efter jag hade åkt ur :D

Tack till Alla inblandade.

Postad

Tack för en mycket trevlig och bra uppbyggd turnering. Dock var cashgame-borden alldeles för stökiga/alkoliserade/aggresiva för min smak, hade behövts dealers på de borden, kanske nåt man kan titta på till nästa gång. För det blir väl en nästa gång!!