Magnum Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Jag klarar fan inte av att få till det dom enda sns som syns är pågående och avslutade , har suttit och trasslat med detta en bra stund nu kan nån hjälpa mig med hur det ska vara:oops: Citera
Drunken_Penguin Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Det är väl bara att klicka bort "Show all registering"? Eller missförstår jag frågan på nått sätt? Citera
IBetUFold Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Verkar vara uppdatering på gång..... Går ej att anmäla sig till nya turneringar. Citera
Magnum Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nu har jag klienten på svenska om jag öppnar filtret och väljer Holdem nolimit inköp turbo antal spelare visa alla öppna för anmälan Likförbaskat får jag bara upp pågående och avslutade inga öppna för registrering eller kommande Citera
IBetUFold Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nu har jag klienten på svenska om jag öppnar filtret och väljer Holdem nolimit inköp turbo antal spelare visa alla öppna för anmälan Likförbaskat får jag bara upp pågående och avslutade inga öppna för registrering eller kommande Som sagt, verkar vara så för alla. Antagligen uppdatering på gång. Dåligt dock att de inte informerar. Stars brukar alltid göra det innan i lobbyn. Citera
IBetUFold Postad 4 Juni , 2009 Rapport Postad 4 Juni , 2009 Nu kom det igång, i alla fall för mig. Måste ha varit nåt tillfälligt fel bara. Citera
Recommended Posts