Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 18 postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Thx

 

*edit* Var inte mkt man förstod där inte hehe. Får svenskar spela där öht?

 

Ja svenskar får spela där, kortfattad info....30% insättningsbonus upp till 200 euro, du har 30 dagar på dig att samla vip poäng (100vip=10euro bonus) Samlar du på dig 3000 vip poäng får du även en markerlåda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxat från kod-tråden

 

Sajt: EmpirePoker

Bonus: 50% max $100

Typ: Reload

Kod: Tuesday100

Krav: 10x

Gäller: deposits made between May 10th, Tuesday From 00:00 to 23:59 EST.

Läs mer: Här

 

Detta gäller alltså en som redan har konto? och ska sätta in pengar igen?

 

läser man på deras sida ser man "will ONLY be applied on your first deposit made between May 10th". Låter lite flummigt, täntke bara kolla så att jag inte missar bonusen pga att jag är reggad där sen tidigare!

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, Empirebonusen gäller alla. Grejen är att den bara gäller för insättning under tisdagsdygnet. Man har alltså 24 timmar på sig - amerikansk tid alltså - att sätta in.

 

Därefter ska man cleara bonusen x 10 beloppet och man har 10 dagar på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, Empirebonusen gäller alla. Grejen är att den bara gäller för insättning under tisdagsdygnet. Man har alltså 24 timmar på sig - amerikansk tid alltså.

 

Thx!

 

Men då är det bara o se till o vara vid datorn mellan den tiden så man kan göra sin desposit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay grabbar, hur många hade konto på eurobet, innan dom reggade sig på pokernow för sign-up bonusen? Är det lugna puckar eller?

 

Jag hade konto på bla Eurboet och har precis clearat signupbonusen. Så för mig har det funkat bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som Interpoker (hela Crypto antar jag) börjat med 0.25/0.50-bord och tillhörande lösare spelare där.

 

Nån som vet ifall månadsbonusen går att cleara även på dessa bord? (vilket jag antar eftersom jag inte hittade något på sidan som säger emot det, det står bara 'raked hands' i T&C)

 

Japp enligt deras nyhetsbrev går det bra, bara händerna rake:as minst 25c

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* Inga externa affe-kod, tack!

 

- QoS *

 

 

Vad är detta för kod? Står inget om den i kod-tråden?

 

Det är väl en affe-kod som ger 5x istf 10x på signupen. Varför den tillåts överhuvudtaget i tråden går över mitt föstånd.

 

Sen verkar det vara lite si och så med om den fungerar eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är främst intreserad av dom "lättare" bonusarna där man inte behöver spela 10 000 händer....

Kan också nämnas att jag spelar FLT på lägre nivåer, bonusarna ska alltså helst inte behöva clears på några högre nivåer...

 

Goldentigepoker eller Virtualcitypoker kan jag rekomendera (dock går det bara att göra en utav dom).

 

50% upp till $200 (sätt in $400 för att maxa) x5 = 1000 raked hands , raked hand räknas när du blivit tilldelad kort och potten överstigt $5. Är på primanätverket, alltså finns 05/1 FL. Du kan multitabba, spela 4 bord samtidigt så är du klar på ett kick.

 

Klart lockande! En kompis i England berättade dock att de kan vara något krångliga när man skall casha ut, begär en massa dokument och vill skicka checkar. Stämmer det? Berätta gärna erfarenheter från cash outs. Är väldigt sugen på deras bonus, som är riktigt bra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är främst intreserad av dom "lättare" bonusarna där man inte behöver spela 10 000 händer....

Kan också nämnas att jag spelar FLT på lägre nivåer, bonusarna ska alltså helst inte behöva clears på några högre nivåer...

 

Goldentigepoker eller Virtualcitypoker kan jag rekomendera (dock går det bara att göra en utav dom).

 

50% upp till $200 (sätt in $400 för att maxa) x5 = 1000 raked hands , raked hand räknas när du blivit tilldelad kort och potten överstigt $5. Är på primanätverket, alltså finns 05/1 FL. Du kan multitabba, spela 4 bord samtidigt så är du klar på ett kick.

 

Klart lockande! En kompis i England berättade dock att de kan vara något krångliga när man skall casha ut, begär en massa dokument och vill skicka checkar. Stämmer det? Berätta gärna erfarenheter från cash outs. Är väldigt sugen på deras bonus, som är riktigt bra. :D

 

Som jag har förstått det är nu kraven ändrade till 10x raked hands enligt folk på BW osv. Så bonusen är bara hälften så bra nuförtiden, den var kanske lite "to-good-to-be-true" förut. Då krävs alltså 2000 raked hands nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fortfarande en bra bonus, särskilt om man gillar att spela på Prima (varför man nu skulle gilla det). Dessutom har man gott om tid på sig om inte bonusen strular. Har för mig att jag hade på mig fram till 2010 (årtalet alltså!) då jag gjorde den härommånaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har surfat runt på GoldenTigers hemsida en bra stund nu för att få ett hum om ungefär hur många rejkade händer som krävs. Det enda jag lyckade hitta var att bonus-pengarna betalades till nåt "PokerRewards Loyalty Program"-konto där man nog får spela ihop en del poäng för att få ut dem. Nån som vet hur poängsystemet funkar? Dåligt av dom att det inte står på sidan, men det kanske bara jag som är dålig på att leta. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...