Kajrune Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 Vill ha reload koder till Multi, Party eller Empire, ingen som har hört om det kommer några nu i maj? Citera
SubZero Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Jag hittade två sidor som ger 50$ gratis pengar om man signar upp sig på Party/Empire. Man behöver inte sätta in pengar. Nån som hört nånting om det? Känns lite halvskummt. Vill nån så kan jag posta länkarna, så d inte blir spampost Citera
Sisko Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Vilka B2B-sajter tycker ni har bäst bonusar? Kolla in Staffpoker, No1Poker och Pokerihuone. Citera
kydyl Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Jag hittade två sidor som ger 50$ gratis pengar om man signar upp sig på Party/Empire. Man behöver inte sätta in pengar. Nån som hört nånting om det?Känns lite halvskummt. Vill nån så kan jag posta länkarna, så d inte blir spampost Om sidan är instantbankroll (fast den ger $75 + $25 från party) så tror jag den är ok. Det är PSO (poker source online) som står bakom och de är seriösa. Har dock inte testat det själv... Hmm, det här inlägget bryter kanske mot forumreglerna men då får en moderator censurera. Citera
mantichore Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Instant****roll gäller väl bara nordamerika om jag inte minns fel. Citera
Rey_noob Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Tjenare! Undrar om man kan ha flera bonus erbjudande igång samtidigt... Till exempel följande Säg att jag skulle få 25$ om jag registrerade mig...jag börjar spela de rakade händerna som behövs men efter några dagar får jag ett mail från Partypoker att jag kan sätta in mera pengar och få 50% bonus! Så nu kommer min fråga...om jag stoppar in låt oss säga, 100$ för att få ut 50$ i bonus kommer min 25$ bonus att försvinna...? Eller blir det så att jag först måste göra klart min första bonus innan jag kan börja på min nästa...med andra ord båda kommer att vara kvar? Mvh Rejman Citera
eyedol Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Tjenare! Undrar om man kan ha flera bonus erbjudande igång samtidigt... Till exempel följande Säg att jag skulle få 25$ om jag registrerade mig...jag börjar spela de rakade händerna som behövs men efter några dagar får jag ett mail från Partypoker att jag kan sätta in mera pengar och få 50% bonus! Så nu kommer min fråga...om jag stoppar in låt oss säga, 100$ för att få ut 50$ i bonus kommer min 25$ bonus att försvinna...? Eller blir det så att jag först måste göra klart min första bonus innan jag kan börja på min nästa...med andra ord båda kommer att vara kvar? Mvh Rejman Du kan köra dom simultant, inga problem. Jag hade tom tre stycken bonusar "pending" samtidigt och det gick fint. Citera
Bernt Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Skulle vara trevligt om någon kunde tipsa om någon kunde tpisa/göra en guide för bonushorande. Ta upp olika sidor med för/nackdelar. (på svenska!) Citera
Bapp Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Jag skulle kunna tänka mig att bidra lite till en guide om någon mer är intresserad. Har hjälpt min flickvän bonushora denna månaden och känner att jag lärt mig en hel del... Citera
Bernt Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Är främst intreserad av dom "lättare" bonusarna där man inte behöver spela 10 000 händer.... Kan också nämnas att jag spelar FLT på lägre nivåer, bonusarna ska alltså helst inte behöva clears på några högre nivåer... Citera
Bernt Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 När man ska regga sig och sätta in pengar på multipoker finns det en ruta där det står "Deposit Bonus Code" måste man fylla i den för att få 100$ bonusen, annars får man inget ? Citera
Papa Kubo Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Skriv PF100 där så stöttar du forumet. Dessutom kan du få en tisha, se här. Citera
Papa Kubo Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Det kan möjligen ordnas, hör med QoS. Citera
dannnne88 Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Någon som vet nån sida där man får tex 10$ gratis som man får när man registrerar sig som på royalvegas? Citera
norpx Postad 3 Maj , 2005 Rapport Postad 3 Maj , 2005 Detta ska vara 5x signup bonuskod för pokernow fanns på bw forumet. hotcards1 har inte testat själv sitter å gnetar x10 men nån kanske har glädje av den. Citera
luckyz Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 pokernow sign up bonus: moon1 x5 for er som inte signat an funkade for mig for en stund sen Citera
Bernt Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 pokernow ingår väl i partynäverket? Alltså går den ej att plocka om man redan har tex Empire? Citera
Bapp Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Jag har inte haft några problem med att plocka alla bonusar på partynätverket. Citera
Suddenly Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Vad finns det för Partyskins förutom Party, Empire, Multi och PokerNOW? Citera
Toan Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Vad finns det för Partyskins förutom Party, Empire, Multi och PokerNOW? Intertops och Coral/Eurobet. Citera
Suddenly Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Så det är "bara" 6 stycken eller är det dom du kommer på helt enkelt? Citera
Papa Kubo Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Det är dom som finns. Dessutom är PokerNows framtid oklar, det ryktas om att Party ska köpa upp dom på ett eller annat sätt. Citera
Papa Kubo Postad 4 Maj , 2005 Rapport Postad 4 Maj , 2005 Nej. Partyreloads kommer oftast mot slutet av månaden. Citera
Recommended Posts