Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 18 postas här!


lfx

Recommended Posts

Jag undrar om det finns bonus man ej behöver spela ihop, dvs.

Att man sätter in ex $100 och får $100 direkt i bonus. (dvs $200) alltså vid en första insättning.

 

så är det bla. på Pacific, men frågan är finns det andra ställen som är lika generösa??

 

Grejen är den att jag har $115 på mitt neteller konto. och jag vill få ut så mycket som möjligt av dom.

 

tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick det här mailet av partypoker, har i skrivandes stund tagit upp dom 20$ till 140$ men jag förstår inte vad dom menar med när man ska ta ut pengarna det står såhär..

 

 

You have been awarded a bonus amount of 20.00 dollars and the money has been added into your account. You can use this bonus amount to play at Party Poker. However, if you wish to cashout the 20.00 dollars, you will need to 200 before 30-MAY-2005 EST

 

 

Menar dom att jag ska spela upp det till 200 $ eller 200 raked hands?

 

200 raked hands.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det finns bonus man ej behöver spela ihop, dvs.

Att man sätter in ex $100 och får $100 direkt i bonus. (dvs $200) alltså vid en första insättning.

 

så är det bla. på Pacific, men frågan är finns det andra ställen som är lika generösa??

 

Grejen är den att jag har $115 på mitt neteller konto. och jag vill få ut så mycket som möjligt av dom.

 

tacksam för svar.

 

På expekt får man bonusen att lira för på en gång, Ladbrokes fick man det för 1,5 år sedan ( vet ej hur det är nu ), Expektbonusen ärdock bara på $50 har jag för mig. Annars har jag ingen aning men du kan ju prova att cleara 888 casionbonusen. Väldigt lättförtjänta $200 samt att man bara satsar bonusen så du har ingenting att förlora.

Kolla också in den här länken för många bra bonustips * bort *

 

* No-no för extern affesajt, kolla gärna BW för motsvarande - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"GET15" 15% upp till $100 om du spelar 500 rakade. lycka till!

 

 

500 rakade vid max bonus? eller oavsett för att få bonusen..

 

15% känns inte så lockande då jag just nu bara har runt 300$ i BR'en, tänkte om det är 5xbonusen, alltså 500 för att få 100$. Isf blir det juh färre för mig om jag bara sätter in 300...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om EMPIRE har nån re-deposit bonus? för har hoppat lite mellan ett par siter nu och samlat bonus, men skulle vilja tbx till EMPIRE :)

 

"GET15" 15% upp till $100 om du spelar 500 rakade. lycka till!

 

btw ja bor osså i nyköping...

 

GET15 är bara för såna som fått mail eller popup om den bonusen,alltså knyten till specifikt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om EMPIRE har nån re-deposit bonus? för har hoppat lite mellan ett par siter nu och samlat bonus, men skulle vilja tbx till EMPIRE :)

 

"GET15" 15% upp till $100 om du spelar 500 rakade. lycka till!

 

btw ja bor osså i nyköping...

 

GET15 är bara för såna som fått mail eller popup om den bonusen,alltså knyten till specifikt konto.

 

Aha, det visset jag inte. Tack för infon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använde bonus koden First deal på pokernow... hade nämligen problem att göra en tillräckligt stor insättning.

 

När jag sedan kollade ifall jag hade någon pending release och att pengarna hade kommit in och så, vissade de sig att jag hade fått 500$ i pending bonus release!!!

 

Kan det här stämma? Någon som varit med om något liknande?

 

Helt intuitivt känns det som det bara är att spela på och hoppas man får bonusen... Några tankar om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det här ett bra erbjudande

110% till 500$

This initial deposit only bonus is credited in PokerBucks and it is deposited in a separate balance from that of the real money. It is viewable by the player at anytime in the cashier. The player can see both the PokerBucks that have been released into their account balance and the PokerBucks that are still pending. PokerBucks are released into the player's real money account in $5 increments based on 50% of their rake contribution when playing at any limit or any real money table.

 

In order to withdraw, players must meet all requirements. Bonus money cannot be withdrawn until it is converted into real money. If at anytime your balance goes to zero, you will not lose your remaining bonus money. You may at anytime make a deposit and continue converting your PokerBucks into real money. To keep your PokerBucks account balance active you must play at least 100 raked hands per month.

 

Har inte sett någon tidigare som är rakebaserad som den här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja. Reggade mig på Partypoker.com precis då jag läst att jag kan få 20% upp till 100$ bonus enligt info man hittar här på pf.nu. Men när jag reggade mig så fick jag ett mail om att jag kan få 30% upp till 150$ i bonus hos dom, genom att följa en länk. Vad är detta? fått ett annat erbjudande?

 

"IMPORTANT: This is a limited time offer. Make your deposit now!!"

 

Om jag fattat rätt så gäller det 5xbonusen i raked hands för att få den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja. Reggade mig på Partypoker.com precis då jag läst att jag kan få 20% upp till 100$ bonus enligt info man hittar här på pf.nu. Men när jag reggade mig så fick jag ett mail om att jag kan få 30% upp till 150$ i bonus hos dom, genom att följa en länk. Vad är detta? fått ett annat erbjudande?

 

"IMPORTANT: This is a limited time offer. Make your deposit now!!"

 

Om jag fattat rätt så gäller det 5xbonusen i raked hands för att få den.

 

ja det där är lite lurigt, på $100 bonusen är det 5x raked hands men $150 bonusen är det 7x raked hands, kan ju dock va värt att få $50 mer i bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja det där är lite lurigt, på $100 bonusen är det 5x raked hands men $150 bonusen är det 7x raked hands, kan ju dock va värt att få $50 mer i bonus.

 

Okej, men då kör jag på 7x raked.. även om jag ej kan få max bonus pga att jag bara har 300$, men vafan några dollar till blir det juh :) och skillnaden på 5 vs 7 x raked kan man leva med. Är man en hora så är man.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...