Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, åker till Bulgarien i två veckor och hoppas kunna spela några timmar nätpoker medans man är där.

Någon som vet hur tillgången till internet och poker är där?

Kan man spela poker på internetcafeerna? Eller bör man ta med en egen bärbar och hoppas det går att få internet på hotellet?

Åker ospecificerat men gissar att jag hamnar på Sunny Beach då det bara är dom som har sunkiga hotell. :)

Postad
Jag vet inte vilket hotell jag ska på.

Brukar datorerna vara låsta på internetcafeerna? så att det inte går att installera pokerklienterna?

Har varit i sunny beach tre gånger och uppkopplingen på internetcafeerna håller inte hög klass.

Jag skulle aldrig någonsin logga in på något eller ens använda mig av ett lösenord som kan kopplas till något värdefullt för mig på en "offentlig" dator.

+1.. speciellt inte på en bulgarisk data.

Och seriöst.. alla tjejer är i bullen för att ligga så att du ens tänker poker när du kan ligga 24/7 är inte helt ok =)

Postad
Jag skulle aldrig någonsin logga in på något eller ens använda mig av ett lösenord som kan kopplas till något värdefullt för mig på en "offentlig" dator.

Jag cashar givetvis ut alla pengar efter varje sesssion och byter lösenordet när jag kommer hem.