Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

Standard att du höjer 10xBB med AA så här tidigt?

 

Lycka till med dagboken btw.

 

Nej, inte riktigt standard. Beror på vad jag har för folk på bordet och detta var riktigt fiskigt så jag höjer rejält före flopp för att inte få 7 calls. Blev ju ändå 2 fisksynare 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

. Jag har satsat stort på Söderling nu, spelade att han vinner dagens match med 3-0 eller 3-1 i set båda till 7x och dessutom satte jag 2000 kr på Robin som slutsegrare för 21x insats. Jag har en äckligt stark känsla av att Federer åker på stordäng imorrn faktiskt...

 

Börjar bra :mrgreen:

Söderling bryter direkt. 3-0 i game just nu!

 

Edit: Hoppsan! Bryter igen!! 4-0 i game

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att bli en finfin dag för mina odds idag med! Slängde in ett crying bet på Azarenka också som jag trodde skulle ha en liten chans mot Safina men 6-1 till henne med i första, det kunde jag inte tänka mig.

 

Kom att tänka på det att Safina är lite av en man och borde kanske egentligen inte spela i damklassen. Påminner en aning om den vackra "kvinna" Jarmila Kratochvilova :-P

 

 

31881006.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad får ni ge för ett rum där/natt? Jag åker med 1 kompis, flickvännen jobbar så hon får hänga med en annan gång 8-)

 

Det blir nog mest cashgame vi lirar, nån turre kanske. Jag vet inte var det är bäst att spela men du kanske har bra tips? Hur ser det ut på limit cashgame fronten? $15/$30+. Jo det blir en Palmssvit, den är bokad och klar även resa bokad, 2-12 Juli men hoppas att jag får skita i att åka hem och lira vidare i WSOP :)

Vi hittade en riktigt schyst deal, betalar ungefär 550 dollar per person för 12 nätter.

 

Inte spelar så mycket cashgame i Vegas, när jag var där i 2008 så var jag bara 21 halva tiden och två av de dagarna spelade jag WSOP. Därför bara testat på MGM hittills. På http://www.allvegaspoker.com finns en otroligt bra lista över pokerrummen, plugga in den innan du åker : ) Blir nog mest turneringar för min del, helst på Venetian och Caesars men kommer även testa mindre pokerrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej PokerStars_Martin!

 

Jag springer så dåligt på stars, vore väldigt tacksam om du kunde önska mig (mendieta19 behöver inte mer tur) lycka till i våran dagbok för att få fart på riggen!

 

länk till dagboken

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/52380-eisendieta119-hof-91.html

 

mvh

 

gibbsson

 

+1 Eisen=)

 

Stort gl Displeased! Riktigt rolig db denna ska följas!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att spela DoN på 12 bord, livebetta och kolla tennis på samma gång påverkar pokerrullen oxå. Endast +$250 efter 84 sng's. Måste skärpa mig nu!
Din ROI är väl iofs 3% vilket torde bli 3 dollar per turnering vilket isf ger 252 dollar. Ganska medel mao?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...