Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Yes.

Kör en ny DB då jag tröttnade rätt snabbt på att spela 6 manna cashgames, Har lirat lite HU men upptäckte rätt nyligen att det är ju faktiskt mer min grejj.

Vi får se hur de går.

Kör NL20 nu och ska snart upp till NL30

Vad tror ni ang banrulle, Är det x50 inköp eller bör det vara mer ?

Kör igång 2 timmars sittning nu. 1 eller möjligen 2 bord

Over

Postad

TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILT

Första gamet mötar jag en jobbig fransman, Först förlora jag ett par inköp då jag inte fick något vettigt att spela på och fick släppa flera pushar. Sen jobba jag igen allt och låg plus ett par inköp på honom men sedan så följde han med flera händer och klonka river för att sedan dra ...

Jaja nytt game efter det mot världens tråkigaste och tajtaste spelare, satt och norpa cent för cent men sedan gjorde jag ett slarvmisstag, Floppa stege och eftersam han va väldigt tajt och vart det hela tiden så satt jag honom på 2 höga kort. Pusha in allt men så klonkar han färg på river.

Ja ja

- 100$ måste chilla ner lite nu innan jag drar igång igen

Postad
Lycka till!

Vilken sajt spelar du på?

Lite olika :]

Gårdagen va sjuk. Måste ha vart den fruktade dagboks riggen:twisted: .. Förlorade så många allins på starkare händer. Blev frustrerad "tiltad" när det hände för 15ggn på rad. Höll på att i snabb takt bränna min rulle men sedan tog jag mig samman och mindes en viktig sak i headsup spel, låt det ta tid. efter det förlorade jag inte ett spel.

Tid för en ny grind snart och ska även försöka hinna med 1-2 större mtt´s idag.

Over

Postad

Börjar nästan tro på DB mot riggen snart, I samma stund jag skapa denna tråd börja det gå riktigt tungt.

Skulle spela 1 timme men det blev 4 ;) Sjukt motrigg de 3 första timmarna. Fick inga vettiga händer och träffa inget. Kåk 2 ggr dock men då hade fi fyrtal båda gångerna. Låg back över 10 inköp ett tag

Det hela slutade på +100$

Postad

Update:

10K, 300st kvar jag ligger 100 på lite över avg

5K Shorthanded, Har dubblat och har bra kontroll över mitt bord. Inte tagit en hederlig pott

20K Precis börjat men tog första potten på 200 chip :) :) :)

Postad

Busta de 3 turrarna,

Körde en 8000K$G sedan som blev 12000K$ Panga ut på 40e plats ungefär efter en coinflip

Förlorat så SJUKT många allins idag med bättre händer.. Andra dagen irad det är så här illa nu. Förlora nyss 4!!! allins i HU game med starkare hand/drag i rad, Då blir man lite tiltad.. Krävdes 6 inköp innan jag lyckades plocka ner han igen

Postad

Tar imot att skriva något här innan jag ska börja lira för jag vet hur det har gått de andra dagarna. Har slutat på plus alla dagar men det är inte mycket.

Va in på 6 manna igår och vänta ut tills det blev 1 ensam spelare kvar sedan blev det slakt :] mohahaha Något jag måste tillämpa mer tror jag nästan

Idag kära dagbok ska jag _inte_ tilta

Postad

Nu är jag gnällig men riggen har mig så hårt, Nu har den indiska tur elefanten min mor gav mig åkt fram och står här på skrivbordet.

Backade 8 inköp mot 3e jag mötte på bordet, Jag spela bra men förlorade alla överdriver många allins där jag hade % på min sida. Det va så illa att jag fick sympati av min FI i chatten som tyckte det hela va "sick" Jo tack det kunde jag hålla med om. När jag väl började arbeta igen det så drog han.

Jaja kicka vidare och hämta in mina resterande 4 inköp nu. Har förövrigt hoppat upp till 0.15/0.30 och är uppe på .25/.50 och känner på ibland och det verkar inte vara någon större skillnad på motståndet.