RaMz Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 b) Gör "aldrig" några procentbyten eller liknande i icke EU-tävlingar (eller var sponsad till mindre än 100% egen andel). Om du gör det, se till att du har papper på det, helt bevittnat av Kungen, Heliga Birgitta och Mona Salin i förening. Eller det i mina ögon självklara alternativet, man ger sponsorn sin andel minus eventuell skatt och byter procent med varandra "efter skatt". Eller har jag missat något? Citera
vetgirig Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Eller det i mina ögon självklara alternativet, man ger sponsorn sin andel minus eventuell skatt och byter procent med varandra "efter skatt". Eller har jag missat något? Sponsonrn kan vara engelsman som inte betalar skatt på pokervinster. Det blir då EV- att göra på ditt sätt. Citera
RaMz Postad 29 Maj , 2009 Rapport Postad 29 Maj , 2009 Sponsonrn kan vara engelsman som inte betalar skatt på pokervinster. Det blir då EV- att göra på ditt sätt. Jo, men om det är jag som vinner så är det ju jag som ska betala skatt på hela beloppet förmodligen. Citera
Recommended Posts