Gå till innehåll

ARTIKEL: Den typiska svenska pokerspelaren


jezaja

Recommended Posts

Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker. Han har teknisk utbildning och varken röker eller dricker utan föredrar att spela fotboll, löpträna och umgås med sina vänner.

 

Två ja och fem nej... Faller tydligen inte i kategorin Typisk svensk pokerspelare :lol:

 

/TF - käkade en kass pasta på Beer ´n Bar ikväll o tvingas i säng tidigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som passar på mig i fetstil, det som Verkligen inte passar står i kursivt:

 

Han är mellan 20 och 25 år och lever ensam i en storstad.*

 

Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker. Han har teknisk utbildning och varken röker eller dricker utan föredrar att spela fotboll, löpträna och umgås med sina vänner.

 

*Är väl förmodligen snart uppnåt. är 19 och lever med föräldrarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där stämde inte alls in på mig, men sen är jag inte svensk heller. Varför skulle man vilja möta kungen vid pokerbordet?

 

Antagligen vill folk inte möta Hannibal Lecter för att han skulle psyka sönder alla sina motståndare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att den typiska Svenska pokerspelaren även har ett riktigt jobb. Han förlorar i snitt några hundringar varje kväll. Han har på sin höjd läst en grundläggande pokerbok (förmodligen ingen alls, "där står bara saker han redan vet"), och tror att han är en bra spelare fast han förlorar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror att den typiska Svenska pokerspelaren även har ett riktigt jobb. Han förlorar i snitt några hundringar varje kväll. Han har på sin höjd läst en grundläggande pokerbok (förmodligen ingen alls, "där står bara saker han redan vet"), och tror att han är en bra spelare fast han förlorar.

Word.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker."

 

Antagligen är det så. ;)

Står det verkligen så? Pfffft .... HAHAHAHAHA!

 

De som verkligen kallar sig pokerspelare (som yrke) tjänar förstås mer. Men om man menar folk som spelar poker i största allmänhet ... amenasså, hur naiv får man vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...