jezaja Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Stämmer detta på er? Jag känner mig väldigt träffad faktiskt. Länk till IDG. (Undersökningen kommer från empire, men hitta inte den riktiga pressreleasen, posta gärna om ni hittar.) Citera
TotalFarsa Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker. Han har teknisk utbildning och varken röker eller dricker utan föredrar att spela fotboll, löpträna och umgås med sina vänner. Två ja och fem nej... Faller tydligen inte i kategorin Typisk svensk pokerspelare /TF - käkade en kass pasta på Beer ´n Bar ikväll o tvingas i säng tidigt... Citera
gdaily Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Efterssom undersökningen är gjord i samband med Empire Poker Academy så är inte svaret särskilt utmanande... Men bra för en fortsatt tömning av Empires kassakistor Citera
ptempo Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag deltog i den där undersökningen och lyckades vinna en T-shirt samt en keps med Empire-logga på... Brorsan (VicDamone på forumet) som vann det, jag råkade vara inloggad på hans laptop. Citera
TANDEMCYKELN Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Vänner, Jag är för gammal, bor i en byhåla, men är dock singel. 1/3 rätt. Citera
eurythmech Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Varför i helvete vill dom träffa Kungen? Jag hade förstått om dom sade Knugen, det är ju QoS, men Kungen? Citera
leffeman Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Inte dricker?? Om man inte festade för pokervinsterna, vad skulle det då vara för mening med att spela poker? Fast ska jag vara helt ärlig så skulle jag hellre vilja möta kungen än kniven vid ett pokerbord så det stämmer väl... Leffe Citera
D.H. Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Stämmer detta på er? Jag känner mig väldigt träffad faktiskt. Damn. Jag också. Förutom att jag dricker ibland då... och så skulle det ju vara ganska intressant att möta Hannibal Lecter. Citera
Largo-Sama Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Det som passar på mig i fetstil, det som Verkligen inte passar står i kursivt: Han är mellan 20 och 25 år och lever ensam i en storstad.* Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker. Han har teknisk utbildning och varken röker eller dricker utan föredrar att spela fotboll, löpträna och umgås med sina vänner. *Är väl förmodligen snart uppnåt. är 19 och lever med föräldrarna Citera
Gäst Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Det där stämde inte alls in på mig, men sen är jag inte svensk heller. Varför skulle man vilja möta kungen vid pokerbordet? Antagligen vill folk inte möta Hannibal Lecter för att han skulle psyka sönder alla sina motståndare. Citera
Sparven Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 "Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker." Antagligen är det så. Citera
Largo-Sama Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Jag tror att den typiska Svenska pokerspelaren även har ett riktigt jobb. Han förlorar i snitt några hundringar varje kväll. Han har på sin höjd läst en grundläggande pokerbok (förmodligen ingen alls, "där står bara saker han redan vet"), och tror att han är en bra spelare fast han förlorar. Citera
demme1 Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Jag tror att den typiska Svenska pokerspelaren även har ett riktigt jobb. Han förlorar i snitt några hundringar varje kväll. Han har på sin höjd läst en grundläggande pokerbok (förmodligen ingen alls, "där står bara saker han redan vet"), och tror att han är en bra spelare fast han förlorar. Word. Citera
MGRacing Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 ..... gjorts bland 869 pokerspelare. Citera
Largo-Sama Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 ..... gjorts bland 869 pokerspelare. och 90% av dem är pokerforumare skulle jag gissa på. Citera
Kotoryu Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 "Den typiska svenska pokerspelaren tjänar också flera tusen varje månad på nätpoker." Antagligen är det så. Står det verkligen så? Pfffft .... HAHAHAHAHA! De som verkligen kallar sig pokerspelare (som yrke) tjänar förstås mer. Men om man menar folk som spelar poker i största allmänhet ... amenasså, hur naiv får man vara? Citera
Gialloblu Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Känner mig inte träffad faktiskt. Citera
ades_va Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 VADÅ DRICKER INTE?! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER?! *skämtsamt inlägg, döda mig inte. Citera
Recommended Posts