EmWi Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Klockan 21.45 startar en turnering på ONGAME. Den heter tys0n06 och finns under tournaments -> private-> Schedule Lösenordet: pfnu Inköp $10. Kom o lek mina kära fiender! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Ok jag är riktigt less på poker just nu och känner egentligen inte för att spela. Men jag tänkte göra ett undantag pga av ditt trevliga initativ och anmäla mig men lösenordet funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Aha din jävel du har precis redigerat ditt inlägg och ändrat till rätt lösen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Lets hope it wont be a HU tournament:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Lets hope it wont be a HU tournament:) Nä då kan jag lika gärna föra över 10$ till dig och ge fan i att spela. Jag suger på HU. Men jag räknar kallt med minst 1 till och en hedrande andraplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 jag vann:O) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Sällan kännt mig så ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 aha det va du! Undrade just vem du var eftersom vi mötts en del i donsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Ah, hade lätt vart med om jag inte varit upptagen tidigare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 jag vann:O) Grattis !!!!!! Synd att det blev så få. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donkeyboy Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Grattis !!!!!!Synd att det blev så få. säg till lite tidigare nästa gång så är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts