Gå till innehåll

Recommended Posts

FI okänd ingen read

***** Hand History for Game 1220345485 ***** (Entraction)

$50.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, May 25, 07:19:08 ET 2009

Table Brottby (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 1: Cold_Fire ( $53.85 USD )

Seat 2: Hamstone ( $88.67 USD )

Seat 3: TryckV ( $50.00 USD )

Seat 4: RLV77 ( $31.68 USD )

Seat 5: Rampe80 ( $55.82 USD )

Seat 6: 5h1p1t_2_me ( $74.50 USD )

Cold_Fire posts small blind [$0.25 USD].

TryckV posts big blind [$0.50 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to TryckV [ Ts Th ]

RLV77 calls [$0.50 USD]

Rampe80 calls [$0.50 USD]

5h1p1t_2_me folds

Cold_Fire raises [$2.75 USD]

TryckV raises [$9.00 USD]

RLV77 folds

Rampe80 folds

Cold_Fire calls [$6.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 6d, 6h, 2h ]

Cold_Fire checks

TryckV bets [$16.00 USD]

Cold_Fire raises [$44.35 USD]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger €50 i potten och han behöver syna €28 till med ett överpar i trebetad pot med den här brädan. 3-beta inte här innan om du inte vill få in det på sånna här floppar, TT måste ändå ligga hyffsat bra i din range av händer du spelar så här med? Verkar dumt att vika då. Du behöver inte direkt vara slagen här, kan lätt få in det good mot 55, 77, 88, 99 tex, Axhh osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR!

 

Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold.

 

Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,...,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR!

 

Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold.

 

Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,...,

 

Jag sa fold och var den enda som satte FI på rätt hand, så ingen tomte här inte;-) Jag har själv spelat mycket på NL50 Entraction sista månaderna och det är fan tight/aggresivt spel. Inte lättslaget i första taget.

 

Frågan till er andra Entraction spelare: Är det ovanligt bra spel för NL50 nivån på Entraction jämfört med andra nätverk på NL50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR!

 

Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold.

 

Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,...,

 

TY men tyvärr hade ja bara 2 händer på fi och ca 4K händer på b2b

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR!

 

Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold.

 

Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,...,

 

wtf, 300k händer på en månad?

 

edit: Hur sjukt mycket har du rakeat då och vad har du i rb? Måste ju få typ en nl1krulle bara i rb där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa fold och var den enda som satte FI på rätt hand, så ingen tomte här inte;-) Jag har själv spelat mycket på NL50 Entraction sista månaderna och det är fan tight/aggresivt spel. Inte lättslaget i första taget.

 

Frågan till er andra Entraction spelare: Är det ovanligt bra spel för NL50 nivån på Entraction jämfört med andra nätverk på NL50.

 

 

Jag började spela NL50 på Entraction denna månad, Efter 12 dagar var jag 40 inköp upp och gick över till NL100. Jag tycker att det finns gott om fisk på NL50.En massa Italienare,Israeler och Nordens Italienare = Finnar (Några är bra)

 

/Candolim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa fold och var den enda som satte FI på rätt hand, så ingen tomte här inte;-) Jag har själv spelat mycket på NL50 Entraction sista månaderna och det är fan tight/aggresivt spel. Inte lättslaget i första taget.

 

Frågan till er andra Entraction spelare: Är det ovanligt bra spel för NL50 nivån på Entraction jämfört med andra nätverk på NL50.

 

Tvivlar på att entraction är svårare än average..

 

@drisen, hur kan du 24tabla på entraction? har inte de någon slags "bring to front" funktion som gör så att alla bord poppar upp titt som tätt utan att man hinner agera/missclickar? Sen har de väl ingen timebank heller? :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvivlar på att entraction är svårare än average..

 

@drisen, hur kan du 24tabla på entraction? har inte de någon slags "bring to front" funktion som gör så att alla bord poppar upp titt som tätt utan att man hinner agera/missclickar? Sen har de väl ingen timebank heller? :-o

 

2 st 24" med 1900X1200 upplösning ordnar kalaset :) 24 bord utan överlapp.

 

Och jo, entraction är garanterat mkt svårare än avg nl50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man tro på de? :rolleyes:

 

Ja det ska man... B2B är söndergrindat & NL50 i synnerhet. Där spelar nästintill bara snortighta nit-regs som aldrig får in det dåligt. Iofs inte så svårt att exploatera deras spel, men det är sjukt jobbigt att nöta ner såna motståndare när det finns så mycket lättare pengar på andra ställen.

 

Jag har lirat NL50 på 6-7 olika sidor och b2b har klart tuffast motstånd, följ av Prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså alla ni som svarat.......................... TOMTAR!

 

Har spelat 300k händer på b2b NL50 DENNA månaden & jag kan lova att du ALDRIG får in det bra där med TT.... Det är en skrämmande snabb blixtfold.

 

Fi lirar 16/11/1,8 över 7k händer & jag kan sätta mitt liv på att hans range här inte är lösare än JJ+,AhQh,AhKh,...,

 

Tja, eller så kanske han vet om det och exploitar sönder dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar inte vara så klokt att sätta alla spelare inom ett nätverk och nivå i samma fack.

 

Såklart inte :-) .. Men poängen jag vill nå var att det överlag är så, sedan är det självklart att det finns en handfull spelare på NL50 som är riktigt duktiga och utnyttjar de andra nit-spel på ett bra sätt.

 

Du lirar där själv antar jag? :) Nick?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...