Gå till innehåll

SM på Cosmopol 2009 1-6 juni!


Recommended Posts

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yes, nu kör vi igen! :)

 

Förra året vann Christer Lagerström efter en heads-up mot Robin Sevastik.

 

I år körs SM i både pot-limit Omaha (1) och no-limit Texas (2), där det tredje har ett tag på tre startdagar och 450 pers. Vi på Poker.se är givetvis på plats för att täcka SM.

 

Heja!

 

jag fattar ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag som fullständigt okunnig i frågan fått allt om bakfoten, eller försöker svensk poker övertrumfa boxningen och alla deras konkurrerande "världsmästarbälten"? Markerna har alltså knappt kallnat i ett SM förrän nästa startar? Och så blir det ytterligare ett sen ordnat av Svenska Spel eller? Springer Don King runt i kulisserna eller har nån lust att reda ut röran för mig och eventuella andra okunniga??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag som fullständigt okunnig i frågan fått allt om bakfoten, eller försöker svensk poker övertrumfa boxningen och alla deras konkurrerande "världsmästarbälten"? Markerna har alltså knappt kallnat i ett SM förrän nästa startar? Och så blir det ytterligare ett sen ordnat av Svenska Spel eller? Springer Don King runt i kulisserna eller har nån lust att reda ut röran för mig och eventuella andra okunniga??

 

Svepof anordnar två SM, ett på nätet och ett live. Svenska spel/Cosmopol gör samma sak. Lite tokigt ja men så är det, bojkott är ett alternativ, spela så många turneringar man vill ett annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha kontinuerlig rapport om hur det är med cg.

 

Sedan också om det är jobbiga väktare vid entrén...

 

Vill lixxxhommm lixxxhommm inte dyka upp med ett par öl i kroppen och möta nazzeväktare som tycker att jag är packad bara för att dom inte är tillåtna att använda den ena av sina 1-2 kvarvarande hjärnceller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...