ulaf Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Fan va sweet, då kanske man skulle komma på besök redan första kvällen.. Han är musikant också alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 jag och shahin ska ta med oss varsin nylon tror jag =P Vackert! Undrar hur jag kommer klara mig en hel vecka utan elgitarr... Luftgitarr och låtsascrowdsurfing i poolen kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Han är musikant också alltså! Yes, "Meta meta Mendieta" är väl den stora hiten men har några andra fina tillsammans med Gretko också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Sumpas härjar ofc i Deuville High Roller. 20k Euro inköp. 25 deltagare. 1a: 250k euro 2a: 150k Euro 3a: 100k Euro 3 kvar och Sumpas ligger 2a. Den mannen är sinnes... Undrar hur kalaset slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 lite snälla ord http://forumserver.twoplustwo.com/61/mtt-community/deeb-style-ft-sweat-ept-deauville-high-roller-693088/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Sumpas härjar ofc i Deuville High Roller. 20k Euro inköp. 25 deltagare. 1a: 250k euro 2a: 150k Euro 3a: 100k Euro 3 kvar och Sumpas ligger 2a. Den mannen är sinnes... Undrar hur kalaset slutar Wow.. Gogogogogo obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 sumpaaaaaaaaaaaaaaskung Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Hejja sumpas! btw har sumpas blivit för fin för pf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Hejja sumpas! btw har sumpas blivit för fin för pf? han är obv för rik för PF, men för snål för internet på hotellrummet eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Grabben är helt insane Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Oomgomg fyfan vad underbart, inte vunnit en ai på hela dagen då fi haft eq men sen med 5 kvar booooooooom vanns det visst 5 i rad =)=) Bla 2 st småsjuka flipps med en 100k € bubbla... Har 500k, Anthony Lellouche leder med 700k och en rätt duktigt tjeck shortstackar med sina 125k. Ser och känns väldigt bra inför imon även om jag är överdrivet nöjd hur det än går. Varit en helt sjuk highroller, förväntade mig bra värde och blev inte direkt besviken... Ska försöka dra en längre update någon gång i veckan då man sett ett par småsjuka spel! Hejja sumpas! btw har sumpas blivit för fin för pf? Thx! Har varit iväg en del så varit väldigt lungt med grinden av både poker och pokerforum. Men ska ta upp båda två i veckan som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Du är kung, gl som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Nickchange sumpas > KungSumpas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Packningen får vänta till efter grinden. Startar bara upp till 21.00 för att säkert hinna med att packa utan stress. Ge gärna lite tips på saker som kan vara bra att ha med sig Typ havregryn, Ulaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Packningen får vänta till efter grinden. Startar bara upp till 21.00 för att säkert hinna med att packa utan stress. Ge gärna lite tips på saker som kan vara bra att ha med sig Typ havregryn, Ulaf? Obv havregryn. Man vill ju inte gå hungrig på morgonen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 24 Januari , 2010 Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Fan vad fint!!! Jobba in vinsten nu då! gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Obv havregryn. Man vill ju inte gå hungrig på morgonen:-) Onlinehavre.com Hemkörningsgryn.com Möjligheterna är oändliga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 uberlottat mig till ft i uboc 300k, 66k till ettan har drygt 2x cl med 5 kvar! några på p5 som tröttnat på min rungoodhet.. http://www.pocketfives.com/poker-forums/7/come-rail-sompas-deep-in-uboc-1-5136472 enl kungkroon har man lyckats när folk lägger upp hater trådar om en... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 GL imorgon och idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Tru dat! Jag måste även här uttrycka min vördnad för Sumpas grindability! Killen säkrar 1M-plusset live och skyndar till hotellet för att lira söndagen. Sitter och lirar FT 7 timmar innan liveturren ska igång igen. Det kallar jag potcommited! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Tru dat! Jag måste även här uttrycka min vördnad för Sumpas grindability! Killen säkrar 1M-plusset live och skyndar till hotellet för att lira söndagen. Sitter och lirar FT 7 timmar innan liveturren ska igång igen. Det kallar jag potcommited! Så sjukt kungligt, nästan mancrush i sumpas nu.. edit: gl hu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 HU nu. Sumpas har 2 mot 1 CL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Grattis, gå och sov nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Ship Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Sååå underbart bra det går! tyty allihopa! =) vet dock inte hur det blir med sömnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts