KungKroon Postad 29 December , 2009 Författare Rapport Postad 29 December , 2009 Vaknar för tidigt. Fan. Skeppar roomservice och känner mig lika cool som Puni. HIMYM på tv. Skjuter upp duschen. BAAAALLIIIIN! Citera
KungKroon Postad 30 December , 2009 Författare Rapport Postad 30 December , 2009 Nyårs-hångel nån? +1! Killen i rökrummet: Du verkade också mycket trevlig Citera
KungKroon Postad 30 December , 2009 Författare Rapport Postad 30 December , 2009 Sjukt härlig kväll/natt. Det grindades 5/5 fyllePLO med Pluntan och PK. Herr Punkrock stod för världens genom tiderna mest episka hand! Skrattade så jag trodde vi skulle bli utslängda ett tag. Kommer inte ihåg hur hela handen gick, men PK är HU oop på brädan 5769T. Det ligger ca 1k i potten och killen checkar till PK. Han steker i 30 sekunder och någon säger time. PK blir lite tiltad. Efter 40 sekunder vevar han ut 220 spänn. Killen säger upprört "Fyfan om du har J8 nu". Han steksynar och visar T8. PK tar Per-Carlén-titten på handen och jag råkar se den. Han slänger den i mucken. Jag frågar om jag såg fel, och Puni sträcker sig efter handen och vänder upp den. PK muckade JJ85! Han tror att han värdebetar 85 och muckar den förlorande stegen, när han i själva verket hade nöten. Fi säger alltså vad PK har, varpå PK tittar på sin hand och slänger den i mucken. Underbart vackert Citera
laewl Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Sjukt härlig kväll/natt. Det grindades 5/5 fyllePLO med Pluntan och PK. Herr Punkrock stod för världens genom tiderna mest episka hand! Skrattade så jag trodde vi skulle bli utslängda ett tag. Kommer inte ihåg hur hela handen gick, men PK är HU oop på brädan 5769T. Det ligger ca 1k i potten och killen checkar till PK. Han steker i 30 sekunder och någon säger time. PK blir lite tiltad. Efter 40 sekunder vevar han ut 220 spänn. Killen säger upprört "Fyfan om du har J8 nu". Han steksynar och visar T8. PK tar Per-Carlén-titten på handen och jag råkar se den. Han slänger den i mucken. Jag frågar om jag såg fel, och Puni sträcker sig efter handen och vänder upp den. PK muckade JJ85! Han tror att han värdebetar 85 och muckar den förlorande stegen, när han i själva verket hade nöten. Fi säger alltså vad PK har, varpå PK tittar på sin hand och slänger den i mucken. Underbart vackert Saker som detta gör livet värt att leva HAHAHAHA Citera
pokerna22 Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Sjukt härlig kväll/natt. Det grindades 5/5 fyllePLO med Pluntan och PK. Herr Punkrock stod för världens genom tiderna mest episka hand! Skrattade så jag trodde vi skulle bli utslängda ett tag. Kommer inte ihåg hur hela handen gick, men PK är HU oop på brädan 5769T. Det ligger ca 1k i potten och killen checkar till PK. Han steker i 30 sekunder och någon säger time. PK blir lite tiltad. Efter 40 sekunder vevar han ut 220 spänn. Killen säger upprört "Fyfan om du har J8 nu". Han steksynar och visar T8. PK tar Per-Carlén-titten på handen och jag råkar se den. Han slänger den i mucken. Jag frågar om jag såg fel, och Puni sträcker sig efter handen och vänder upp den. PK muckade JJ85! Han tror att han värdebetar 85 och muckar den förlorande stegen, när han i själva verket hade nöten. Fi säger alltså vad PK har, varpå PK tittar på sin hand och slänger den i mucken. Underbart vackert Hahahaha ännu en anledning till att inte spela livepoker sumpas i aftonbladet Blev riktigt bra tycker jag, rätt mycket piggare svar och bild än i first poker =) Gott nytt aliihopa! Citera
Pfoskariot Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Hahahaha ännu en anledning till att inte spela livepoker Blev riktigt bra tycker jag, rätt mycket piggare svar och bild än i first poker =) Gott nytt aliihopa! Url? Kunde inte hitta Citera
papiPope Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Url? Kunde inte hitta http://www.poker.se/nyheter/56308347/ny-pokerse-tidning.html Citera
Teredo Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 http://www.poker.se/nyheter/56308347/ny-pokerse-tidning.html thx & gott nytt! Citera
cryddan Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 bra bild, ser mkt respektingivande ut..mkt kyla i blicken nästan lika bra på bild som kungen himself <------------- Citera
KungKroon Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Drar iväg till nyårsparty nu. Nyårslöfte: Vinna massa miljoner utan att jobba hårt för det. Citera
papiPope Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Drar iväg till nyårsparty nu. Nyårslöfte: Vinna massa miljoner utan att jobba hårt för det. nyårslöfte: börja permröka Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 nyårslöfte: börja permröka check! Fjärde söndagen irad utan grind nu. Är pepp som fan, men dyker alltid upp nåt. Idag var det studioinspelning med sidoprijektet. Aja, nästa vecka kör vi! För er som inte vet är Sumpas på Bahamas nu! GLGLGL! Citera
Jaane Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Sumpas åkte tyvärr ut ur PCA main event igår efter att ha synat ner en kille som lyckats få in ett två par och sen med väldigt liten stack fått in det pre med 33 mot 88 och ingen 3 kom. Men kan meddela att han sa att det var ju rätt event att busta tidigt från och ska nu bara njuta resten av vistelsen. Han är en mycket trevlig kille och hoppas han lyckas klonka en stor turnering inom en snar framtid. Citera
ulaf Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Han är en mycket trevlig kille och hoppas han lyckas klonka en stor turnering inom en snar framtid. Citera
KungKroon Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Funderar på om man ska rulla ner till Gran Canaria. Eftersom alla verkar dra dit kanske nån har plats för en smått överviktig hårdrockare. PMa eller posta här! Citera
Elitloppet Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Kanskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citera
KungKroon Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Kanskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Härligt! Med hjälp av denna information ska jag genast ta ett beslut! Citera
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Gl kroon!Samma bord 300k Citera
KungKroon Postad 10 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2010 jasså e de du! Hej hej och GL Citera
KungKroon Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 hittade tiltande 82a-plats i party. Just nu sitter jag och Puni itm i ipokers månadsmiljon och myser. $200k plix! Citera
Recommended Posts