proxi Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Congratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Sicken kung du är, Grattis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Härligt att varje måndag få skriva grattis kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Detta är beviset på att julen är en tid av lycka, godhet och glädje. Det är en högtid vi alla ska visa vördnad inför, lämpligen på samma sätt som barry. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Grattis till det hemliga åter igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Får väl snart be mike köpa nån slags "Ha den äran"-tårta att bjuda Kung Kroon på under berga open Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Härligt att varje måndag få skriva grattis kroon! gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Men du, ge oss andra åtminstone en liten chans! GRATTIS:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 såja, gratz:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Grattis grattis! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Grattis! ...turjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Grattis Grattis Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Tack allihopa! Om någon har ett ex av MoP liggandes så vill jag gärna köpa! PMa eller skriv här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Seat 6: BroMouzone ($947 in chips) Seat 8: 3KKroon ($405 in chips) ANTES/BLINDS BroMouzone posts small blind ($2), 3KKroon posts big blind ($4), PRE-FLOP BroMouzone raises to $12, 3KKroon calls $12. FLOP [board cards: ,, ] 3KKroon checks, BroMouzone bets $18, 3KKroon calls $18. TURN [board cards: ,,, ] 3KKroon checks, BroMouzone bets $46, 3KKroon raises to $137, BroMouzone calls $137. RIVER [board cards: ,,,, ] 3KKroon bets $238 and is all-in, BroMouzone calls $238. SHOWDOWN 3KKroon shows [ , ] BroMouzone shows [ , ] BroMouzone wins $809. SUMMARY Dealer: BroMouzone Pot: $810, (including rake: $1) BroMouzone, bets $405, collects $809, net $404 3KKroon, loses $405 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Seat 6: BroMouzone ($947 in chips) Seat 8: 3KKroon ($405 in chips) ANTES/BLINDS BroMouzone posts small blind ($2), 3KKroon posts big blind ($4), PRE-FLOP BroMouzone raises to $12, 3KKroon calls $12. FLOP [board cards: ,, ] 3KKroon checks, BroMouzone bets $18, 3KKroon calls $18. TURN [board cards: ,,, ] 3KKroon checks, BroMouzone bets $46, 3KKroon raises to $137, BroMouzone calls $137. RIVER [board cards: ,,,, ] 3KKroon bets $238 and is all-in, BroMouzone calls $238. SHOWDOWN 3KKroon shows [ , ] BroMouzone shows [ , ] BroMouzone wins $809. SUMMARY Dealer: BroMouzone Pot: $810, (including rake: $1) BroMouzone, bets $405, collects $809, net $404 3KKroon, loses $405 Vad ska du ha lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 ATH-tilt nu, då min explodonk till mamma lottade till sig en oförtjänt yatzyseger. Hon hade alldeles för stort fokus på spelplanens övre del, men rullade in en yatzy på sista slaget för vinst med 9p. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 ATH-tilt nu, då min explodonk till mamma lottade till sig en oförtjänt yatzyseger. Hon hade alldeles för stort fokus på spelplanens övre del, men rullade in en yatzy på sista slaget för vinst med 9p. Ouch, bad beat imo. Btw, var snäll och kika in i "QQ tidigt i turre" tråden:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Weeeeeeeeee Brother Mouzone!! :mrgreen: Helt rätt att ge pengarna till honom iaf! The Wire Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Har två bad beats som är snäppet sjukare.. Ledde i fia med knuff, hade en pjäs kvar och han var inne i safe zone och behövde ju bara komma in på jämnt osv, polaren hade två låsta i boet och två ute på spelplanen men lyckades vinna ändå I risk förlorade jag 41 jävla snubbar mot 1 när jag anföll mot ett land. Blir tiltad när jag tänker på det faktiskt. Tur man har vinsten mot dig i stensaxosv MVH Han som alltid ska vara värst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 spelade också yatzy för första gången på mycket länge häromdan, i slutet av gejmet slår jag helt plötsligt yatzy i treor och blir helt vild. blev dock påmind om att jag valt att stryka min yatzy några omgångar tidigare. vad har du för strykningsordning kroon? tänkte att det var stor chans att ingen skulle klonka yatzy då ingen dittills hade fått det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Ni ska ju obv spela trippelyatzy. Man kör 3 brädor var o man får efter varje skakhand välja vilken man vill sätta poängen på. Bräda ett är standardpoäng. Bräda 2 är 2 gånger poängen i varje ruta. Bräda 3.. ni fattar. Bonus Om din poäng på ettor, tvåor etc är 63 eller mer, får du 50 bonuspoäng. Standard obv. Givetvis måste man ha dubbla o trippla mängden på de andra. Om man är fattig så skapar man detta själv. Själv så plockade man hem guldyatzyt i bonus när man delade ut jultidningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Om man är fattig så skapar man detta själv. Själv så plockade man hem guldyatzyt i bonus när man delade ut jultidningar... Okej, vilken premie väljer du i år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Okej, vilken premie väljer du i år då? Jag ska sälja 65st sunes jul så jag kan plocka hem rullbandspelaren. Dock sinnes svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts