DrRoland Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Räcker att vinna 12.5% av gångerna för att gå plus minus då man får 5000$ för att ställa upp. Hyfsat övervärde... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 står ola ansvarig för allt trolleri på forumet menar du? förstår emilio, svårt att inte levla denna tråden... OT: Jag är grym ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 står ola ansvarig för allt trolleri på forumet menar du? förstår emilio, svårt att inte levla denna tråden... OT: Jag är grym Jag tror att jag har dubbelt så stor chans att vinna jmf med ST. Var den nu tros vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Jag tror att jag skulle vinna typ 1-3 gånger på 100 försök. Och det skulle vara då jag hade extrem tur . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Juni , 2009 Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 bättre än man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts