Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

utågng med emilio 15 antesvanta megakillah iremmats fhaugen ea jocke osv osv..har glömt flera säkert sry..

trevligt var det iaf, vi kör det imorgon igen för man är ju "ledig" på torsdag :D

 

En annan är ju inte "ledig" då. Men inte fan bangar man fest för det:) Ser fram emot att tracka er efter era oundvikliga bustar imorgon!

Ty för ikväll, over n out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bust.

 

låg bra till, kanske t.o.m var chippie med mina 50k på 100/200 innan dinner breaket, spelade bara 1 stor pot som var på 20k typ där ja överflusha en, annars var det mest småpotter hit å dit. Sen efter middagen så kom 1 galen finne och 1 galen gubbe till mitt bord me stora stacker precis till vänster om mig, kortdöd, foldfold, förlora 30k pot 44 vs A5s AI pre, kortdöd foldfoldfold, 40k pot AI pre JJ vs AQs, gone geewhizm8

 

vad fan ska man göra ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bust.

 

låg bra till, kanske t.o.m var chippie med mina 50k på 100/200 innan dinner breaket, spelade bara 1 stor pot som var på 20k typ där ja överflusha en, annars var det mest småpotter hit å dit. Sen efter middagen så kom 1 galen finne och 1 galen gubbe till mitt bord me stora stacker precis till vänster om mig, kortdöd, foldfold, förlora 30k pot 44 vs A5s AI pre, kortdöd foldfoldfold, 40k pot AI pre JJ vs AQs, gone geewhizm8

 

vad fan ska man göra ikväll

 

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvete!!!!!!!

Jag,megakillah,bluwjat,jkk Spelar Dag1, Jag är Chippie Med 50k På 75/150 Eller 100/200 Nivån Innan Breaken.... Alla Dem 3 Har Haft Typ Runt 5-7k I Stack...........ändå är Jag Den Enda Som är Bust Just Nu, Vars Fan är Rättvisan??? Helvete

 

ägd

 

/fhaugen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...