gEeWhiZm8 Postad 30 November , 2009 Författare Rapport Postad 30 November , 2009 Jag hade frågat varför han vill veta det. för han började snacka pensions sparande Citera
ryanatwood Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 för han började snacka pensions sparande kvittar väl om du säger att du har poker som inkomst sålänge det är inom EU du fått din inkomst ifrån. om inte, så kanske det inte är jättekul att berätta det nej... Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 November , 2009 Författare Rapport Postad 30 November , 2009 kvittar väl om du säger att du har poker som inkomst sålänge det är inom EU du fått din inkomst ifrån. om inte, så kanske det inte är jättekul att berätta det nej... 99 % är från expekt typ, men det är ju ändå inte roligt om dom typ håller koll på en ifall man spelar på någon sida som de är skatt på sen Citera
laafi Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Hände mig också det där, på swedbank vare också. Man börjar darra som fan direkt... förstår hur du kände dig Citera
boman Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Hade tryckt ner en tusenlapp i hans skjortficka och sagt "- Nu tycker jag att du går och hämtar en dosa till mig lilla gubben". den kostar ca 200kr. Citera
NikLasVegas Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Du har obv guldbyxor och varje gång du känner i fickan hittar du alltid en större summa pengar. Det eller framgångsrik hallick sedan barnsben... Citera
boman Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 geewhiz som är kalix största kran Citera
Supertequila Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 -Rånat en bank Hahaha... skulle va klockrent, men har man otur sitter en torrboll på andra sidan som uppfattar det som att du tänker råna honom o drar igång ett jävla larm. Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Postad 1 December , 2009 Ni som använder mac, använder någon av er virusskydd till det? Hon jag pratade med på supporten sa att det knappt fanns nå virus till mac så virusskydd är onödigt. Citera
Roob Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Nästan farligt vass. Nu vågar jag inte spela sm för det.. Han lär ju äga alla borden och finalplatsen är säkert säkrad för honom NAAAAAAAAAAT Citera
Rebonius Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Alltså om det finns människor som seriöst tänker sådär så är det nästan sorgligt. Klart att man kan tänka sig att det är lätt för den som kan det, men man kan ju toksåga nästan allt han säger. Sjukt att han säger "man ska inte spela låga pocketpar för hårt". Man ska aldrig spela något "för hårt", oavsett om det är nötter med alla nötredraws eller 2222 pre i flervägsall ins i PLO. Hör han inte själv hur dumt det låter när han säger det? Citera
Tottyville Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 passa er hahahahahaa underbart, älskar hans syn på sig själv, man ser att han vet att han e sånt nötproffs, så underbart Citera
Prizonic Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Hoppas inte han här ställer upp bara då är top 2 redan klart Citera
-PK- Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Ooooh, andra killen är så brutalt kunglig! Citera
Rooney Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 hahah alltså den andra är ju fan ännu sjukare... hur är det möjligt Citera
laafi Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 haha lol nästan hur mycket dom helst med T9 suit och är väldigt försiktig med AA för att han haft mcyekt otur Citera
Elitloppet Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Ni har missat den bästa. Jag säger bara Kronobergs län! Citera
RuchYa Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Jag skulle gråta av lycka ifall någon av dom hamnar på mitt bord. Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Postad 1 December , 2009 Ni har missat den bästa. Jag säger bara Kronobergs län! fyp Citera
Snusarn Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Lol att bästa minnet är när han gula kusinen på 5k som han skulle lägga på en motorcykel :F Citera
ulaf Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Lol att bästa minnet är när han gula kusinen på 5k som han skulle lägga på en motorcykel :F haha min favorit också Citera
gEeWhiZm8 Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Postad 1 December , 2009 grym låt! från shock value 2 som kommer ut 8e dec Citera
Recommended Posts