RDanneskjold Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Du glömde att det bor 20 människor i norrland... :-P Väl rutet... oj vänta du bor i Enköping, världens äckligaste lilla håla. Kan du bli mer explo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag hade inte tänkt köpa ngn iPhone för varenda jävel tycks ju ha dom nu men.......... KOLLA IN DEN HÄR! Det är en iphone application som gör att man låter som t-pain :lol: :lol: Här är riktiga låten Fan vad ballt. Ska genast kollas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Väl rutet... oj vänta du bor i Enköping, världens äckligaste lilla håla. Kan du bli mer explo? Du kanske missa mina smilies men jag var absolut 100% seriös och hatar obv alla i norrland... :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Now who shall i pick? Keith, aaaaaaaand.... T-PAIN -cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 När vi ändå är inne på T-pain så kan vi ju ta den här fetingen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Du glömde att det bor 20 människor i norrland... :-P haha RDanneskjold.. flippare på heltid.. tror ypsil0n skojade --- här har du riktig musik herr gewis.. 02:05 - 2:09 o.g. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 November , 2009 Rapport Share Postad 17 November , 2009 Jag var ju fett sugen att suprisa er och dyka up på shahins inflyttningsfest, men jag vaknade typ 17 00 den dagen så jag sket i det =( Ok, trist att du är en sån sömntuta då. När du kommer, ta med dig 1kilo kalixrom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 Jag sitter och lyssnar på radion nu, jag tackade nej men dom har fått ngn annan pokersnubbe som dom snackar med nu om Isildur och PA´ http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=live&Id=norrbotten&BroadcastDate=&IsBlock= Now who shall i pick? Keith, aaaaaaaand.... T-PAIN -cool Den är så jävla fet haha RDanneskjold.. flippare på heltid.. tror ypsil0n skojade --- här har du riktig musik herr gewis.. 02:05 - 2:09 o.g. Rofl @ dig shahin Ok, trist att du är en sån sömntuta då. När du kommer, ta med dig 1kilo kalixrom... Will do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 om någon vill lira cod modern warfare 2 så skicka ett PM så får ni min steam mail så ni kan adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 November , 2009 Rapport Share Postad 18 November , 2009 har du inte xbox? bluwwebrorsan spelar det massor tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2009 har du inte xbox? bluwwebrorsan spelar det massor tror jag aah jag har xbox men man ska lira fps spel på DATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 spelar SH SM just nu men jag vill bara spela CoD om man skulole ta och busta snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 spelar SH SM just nu men jag vill bara spela CoD om man skulole ta och busta snart Jag spelar också! Syns på finalbordet *he he* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 spelar SH SM just nu men jag vill bara spela CoD om man skulole ta och busta snart mw2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 mw2? yes!lirar du oxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 50 cents nya album suger "it's gonna be better than get rich or die trying" yeee right Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 yes!lirar du oxå? Yes lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 mw2? yes!lirar du oxå? sicksicksicksick snyggt spel!!! [x] addicted [x] för få uppdrag i singleplayer campaign Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 Hmmmmmmm Det ska komma några pensionärer och kolla på min lägenhet idag och det luktade lite instängt så jag tänkte att jag öppnar balkong dörren och vädrar. Och den senaste tiden har jag varit lat och ist för att gå till soprummet med mina soppåsar så har jag satt ut dom på balkongen. Och när jag öppnar balkong dörren så ser jag en råtta som kutar runt, GG. Och jag bor ju lixom på andra våningen så jag vette FAN hur den har tagit sig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 HmmmmmmmDet ska komma några pensionärer och kolla på min lägenhet idag och det luktade lite instängt så jag tänkte att jag öppnar balkong dörren och vädrar. Och den senaste tiden har jag varit lat och ist för att gå till soprummet med mina soppåsar så har jag satt ut dom på balkongen. Och när jag öppnar balkong dörren så ser jag en råtta som kutar runt, GG. Och jag bor ju lixom på andra våningen så jag vette FAN hur den har tagit sig upp. Haha wtf, grisaments:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 24 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2009 sicksicksicksick snyggt spel!!! [x] addicted [x] för få uppdrag i singleplayer campaign me toooooo, skicka PM med steam info så addar jag dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Och den senaste tiden har jag varit lat och ist för att gå till soprummet med mina soppåsar så har jag satt ut dom på balkongen. lol S: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Klassiker att ställa sopor på balkongen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Vaknade en morgon av att det var skatkrig utanför. Två soppåsar var rätt så trasiga omss(om man säger så)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts