Gå till innehåll

geewhizm8

gEeWhiZm8

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvandare/B%C3%A4rbara/laptop-studio-xps-13/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-13&s=dhs&cs=sedhs1&~ck=mn

Den tar jag emellan hemmet och jobbet/pokerkontoret. Svinskön hemmavid, liten (13") så man kan slappa i gungstolen med den på magen och småsurfa lite på 2+2 typ medan man kollar tv o så samt att den e stark nog att driva pokertracker + diverse klienter på en extern skärm som den på kontoret(24" hdmi) utan problem.

Vad du än väljer för laptop så tycker jag du ska ta så liten du bara kan, 17" och dylikt är så jävla fet-ute för mig... går som emot hela principen med bärbar när man väl ska iväg någonstans med den =). Du är väl baller nog att köpa en skärm till den så då kvittar det ju när du väl har riggat upp den.

har en stationär hemma som jag använder,så tar jag hem den, så står den på vardagsrumsbordet o kör på batteriet som vanligtvis räcker hela kvällen om man stänger locket mellan surfs...elegant som fan, samtidigt som den känns som en stationär på kontoret när jag pluggat in hdmi kabeln, och mus/tangentbord. Kom ihåg att ta ut batteriet när det är full-laddat ! annars förkortar du livstiden på det rejält + att datorn blir varmare o segare än utan.

edit; ta den bästa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HELVETE VAD ARG JAG BLIR.......

Jag har länge velat se 2012 sen jag såg första trailern och jag har hållt mig från att kolla på nå mer trailers för att veta så lite om filmen som möjligt innan man ser den..

Men så på spotify gör dom ju reklam för den och så berättar dom att Woody Harrellson är med i den.. Vilket jag inte hade en aning om.. Så då ser jag en av dom andra trailerna och så fick man fan se halva filmen! Helvete...

:(

http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvandare/B%C3%A4rbara/laptop-studio-xps-13/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-13&s=dhs&cs=sedhs1&~ck=mn

Den tar jag emellan hemmet och jobbet/pokerkontoret. Svinskön hemmavid, liten (13") så man kan slappa i gungstolen med den på magen och småsurfa lite på 2+2 typ medan man kollar tv o så samt att den e stark nog att driva pokertracker + diverse klienter på en extern skärm som den på kontoret(24" hdmi) utan problem.

Vad du än väljer för laptop så tycker jag du ska ta så liten du bara kan, 17" och dylikt är så jävla fet-ute för mig... går som emot hela principen med bärbar när man väl ska iväg någonstans med den =). Du är väl baller nog att köpa en skärm till den så då kvittar det ju när du väl har riggat upp den.

har en stationär hemma som jag använder,så tar jag hem den, så står den på vardagsrumsbordet o kör på batteriet som vanligtvis räcker hela kvällen om man stänger locket mellan surfs...elegant som fan, samtidigt som den känns som en stationär på kontoret när jag pluggat in hdmi kabeln, och mus/tangentbord. Kom ihåg att ta ut batteriet när det är full-laddat ! annars förkortar du livstiden på det rejält + att datorn blir varmare o segare än utan.

edit; ta den bästa :)

tack tack! ska kolla in den =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =)=)

Länk till kommentar

Från en annan tråd...

DUUUUUUUUHHHHHHH..

Btw killerwolf, var i piteå bor du? jag hänger ofta i piteå, min gf bor på klubbgärdet =)

Jag är uppvuxen i Munksund/Klubbgärdet.

Jag bodde på Spovgatan och Baldersgatan i Klubbgärdet. Sådeså :)

Nej, jag vet inte vem din flickvänn är. Hon är 18 år yngre än mig. ;-)

Mer troligt att jag vet vem hennes föräldrar är! *hoho*

Länk till kommentar

convo med tjejen på msn

amanda säger:

hej igen

måst ipoden va på för att aladdas?

Joakim säger:

näee

amanda säger:

okej

hur går de för svensken ?

Joakim säger:

krossade durrr idag igen

han är väl plus $3-4M mot durrr

amanda säger:

sick

Från en annan tråd...Jag är uppvuxen i Munksund/Klubbgärdet.

Jag bodde på Spovgatan och Baldersgatan i Klubbgärdet. Sådeså :)

Nej, jag vet inte vem din flickvänn är. Hon är 18 år yngre än mig. ;-)

Mer troligt att jag vet vem hennes föräldrar är! *hoho*

Aha okey =)

Länk till kommentar

killerwolf, går den TYST då? för det är ett måste imo :P min laptop jag har nu låter som ett kärnkraftverk.. och så var är fläkten? på sidan eller under den ? för på laptops där fläkten är på undersidan så kvävs ju den när man har den i sängen :S

och hur är batteritiden ?

nog lever den om hyfsat då den tuggar tungt, men knallar den på batteriet t.ex så går den ju inte tungt, då jag antar du inte tuggar en pokertracker import på bussen eller så så då lever den ju inte om nämnvärt vill jag minnas.

Kan ta hem den imorrn o testa om den lever om mycket vid standard användande men kan inte dra mig till minnas att den gör det... Varm blir den dock, mkt varm. Core2Duo har ju den fina effekten att använda den processorkraft som behövs för tillfället(klockar ner sig osv...) -> fläkten stressar i olika grad beroende på arbete.

Länk till kommentar

nog lever den om hyfsat då den tuggar tungt, men knallar den på batteriet t.ex så går den ju inte tungt, då jag antar du inte tuggar en pokertracker import på bussen eller så så då lever den ju inte om nämnvärt vill jag minnas.

Kan ta hem den imorrn o testa om den lever om mycket vid standard användande men kan inte dra mig till minnas att den gör det... Varm blir den dock, mkt varm. Core2Duo har ju den fina effekten att använda den processorkraft som behövs för tillfället(klockar ner sig osv...) -> fläkten stressar i olika grad beroende på arbete.

Hmm okej.. det är mest när man ser film typ jag undrar hur mkt den låter?

och var sitter fläkten? på sidan eller under den?

Länk till kommentar

tycker konversationen var rätt sorglig :(

brudar som inte kan skilja på de/det och använder mellanslag mellan frågetecken och meningen är så lame..

"ska jag suga din kuk nu ?eller är de för sent ?kram"

((((((alla grammatiska fel är medvetna)))))

Känns ganska onödigt att använda korrekt svenska när man skriver på msn?

Länk till kommentar