Anderssson Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 visst väl det var du!!! Gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 10 November , 2009 Rapport Share Postad 10 November , 2009 Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 Vakna precis, kanske man skulle se om durrr har vaknat med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 Jag gillar inte alls expekt's nya lobby..anyone agree? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvandare/B%C3%A4rbara/laptop-studio-xps-13/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-13&s=dhs&cs=sedhs1&~ck=mn Den tar jag emellan hemmet och jobbet/pokerkontoret. Svinskön hemmavid, liten (13") så man kan slappa i gungstolen med den på magen och småsurfa lite på 2+2 typ medan man kollar tv o så samt att den e stark nog att driva pokertracker + diverse klienter på en extern skärm som den på kontoret(24" hdmi) utan problem. Vad du än väljer för laptop så tycker jag du ska ta så liten du bara kan, 17" och dylikt är så jävla fet-ute för mig... går som emot hela principen med bärbar när man väl ska iväg någonstans med den =). Du är väl baller nog att köpa en skärm till den så då kvittar det ju när du väl har riggat upp den. har en stationär hemma som jag använder,så tar jag hem den, så står den på vardagsrumsbordet o kör på batteriet som vanligtvis räcker hela kvällen om man stänger locket mellan surfs...elegant som fan, samtidigt som den känns som en stationär på kontoret när jag pluggat in hdmi kabeln, och mus/tangentbord. Kom ihåg att ta ut batteriet när det är full-laddat ! annars förkortar du livstiden på det rejält + att datorn blir varmare o segare än utan. edit; ta den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 HELVETE VAD ARG JAG BLIR....... Jag har länge velat se 2012 sen jag såg första trailern och jag har hållt mig från att kolla på nå mer trailers för att veta så lite om filmen som möjligt innan man ser den.. Men så på spotify gör dom ju reklam för den och så berättar dom att Woody Harrellson är med i den.. Vilket jag inte hade en aning om.. Så då ser jag en av dom andra trailerna och så fick man fan se halva filmen! Helvete... http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvandare/B%C3%A4rbara/laptop-studio-xps-13/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-13&s=dhs&cs=sedhs1&~ck=mn Den tar jag emellan hemmet och jobbet/pokerkontoret. Svinskön hemmavid, liten (13") så man kan slappa i gungstolen med den på magen och småsurfa lite på 2+2 typ medan man kollar tv o så samt att den e stark nog att driva pokertracker + diverse klienter på en extern skärm som den på kontoret(24" hdmi) utan problem. Vad du än väljer för laptop så tycker jag du ska ta så liten du bara kan, 17" och dylikt är så jävla fet-ute för mig... går som emot hela principen med bärbar när man väl ska iväg någonstans med den =). Du är väl baller nog att köpa en skärm till den så då kvittar det ju när du väl har riggat upp den. har en stationär hemma som jag använder,så tar jag hem den, så står den på vardagsrumsbordet o kör på batteriet som vanligtvis räcker hela kvällen om man stänger locket mellan surfs...elegant som fan, samtidigt som den känns som en stationär på kontoret när jag pluggat in hdmi kabeln, och mus/tangentbord. Kom ihåg att ta ut batteriet när det är full-laddat ! annars förkortar du livstiden på det rejält + att datorn blir varmare o segare än utan. edit; ta den bästa tack tack! ska kolla in den =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =) =) =) =) =)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 killerwolf, går den TYST då? för det är ett måste imo min laptop jag har nu låter som ett kärnkraftverk.. och så var är fläkten? på sidan eller under den ? för på laptops där fläkten är på undersidan så kvävs ju den när man har den i sängen och hur är batteritiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 Från en annan tråd... DUUUUUUUUHHHHHHH..Btw killerwolf, var i piteå bor du? jag hänger ofta i piteå, min gf bor på klubbgärdet =) Jag är uppvuxen i Munksund/Klubbgärdet.Jag bodde på Spovgatan och Baldersgatan i Klubbgärdet. Sådeså Nej, jag vet inte vem din flickvänn är. Hon är 18 år yngre än mig. Mer troligt att jag vet vem hennes föräldrar är! *hoho* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 11 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2009 convo med tjejen på msn amanda säger: hej igen måst ipoden va på för att aladdas? Joakim säger: näee amanda säger: okej hur går de för svensken ? Joakim säger: krossade durrr idag igen han är väl plus $3-4M mot durrr amanda säger: sick Från en annan tråd...Jag är uppvuxen i Munksund/Klubbgärdet.Jag bodde på Spovgatan och Baldersgatan i Klubbgärdet. Sådeså Nej, jag vet inte vem din flickvänn är. Hon är 18 år yngre än mig. Mer troligt att jag vet vem hennes föräldrar är! *hoho* Aha okey =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 November , 2009 Rapport Share Postad 11 November , 2009 killerwolf, går den TYST då? för det är ett måste imo min laptop jag har nu låter som ett kärnkraftverk.. och så var är fläkten? på sidan eller under den ? för på laptops där fläkten är på undersidan så kvävs ju den när man har den i sängen och hur är batteritiden ? nog lever den om hyfsat då den tuggar tungt, men knallar den på batteriet t.ex så går den ju inte tungt, då jag antar du inte tuggar en pokertracker import på bussen eller så så då lever den ju inte om nämnvärt vill jag minnas. Kan ta hem den imorrn o testa om den lever om mycket vid standard användande men kan inte dra mig till minnas att den gör det... Varm blir den dock, mkt varm. Core2Duo har ju den fina effekten att använda den processorkraft som behövs för tillfället(klockar ner sig osv...) -> fläkten stressar i olika grad beroende på arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 nog lever den om hyfsat då den tuggar tungt, men knallar den på batteriet t.ex så går den ju inte tungt, då jag antar du inte tuggar en pokertracker import på bussen eller så så då lever den ju inte om nämnvärt vill jag minnas. Kan ta hem den imorrn o testa om den lever om mycket vid standard användande men kan inte dra mig till minnas att den gör det... Varm blir den dock, mkt varm. Core2Duo har ju den fina effekten att använda den processorkraft som behövs för tillfället(klockar ner sig osv...) -> fläkten stressar i olika grad beroende på arbete. Hmm okej.. det är mest när man ser film typ jag undrar hur mkt den låter? och var sitter fläkten? på sidan eller under den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hahaha. Bara jag som tyckte att konversationen med flickvännen va rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Hahaha. Bara jag som tyckte att konversationen med flickvännen va rolig? tyckte den var rätt rolig jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Rätt roligt att hon skriver "sick"..bara sett pokerspelare som skrivit det haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 vart hittar man såna brudar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tycker konversationen var rätt sorglig brudar som inte kan skilja på de/det och använder mellanslag mellan frågetecken och meningen är så lame.. "ska jag suga din kuk nu ?eller är de för sent ?kram" ((((((alla grammatiska fel är medvetna))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tycker konversationen var rätt sorglig brudar som inte kan skilja på de/det och använder mellanslag mellan frågetecken och meningen är så lame.. "ska jag suga din kuk nu ?eller är de för sent ?kram" ((((((alla grammatiska fel är medvetna))))) Känns ganska onödigt att använda korrekt svenska när man skriver på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tycker konversationen var rätt sorglig brudar som inte kan skilja på de/det och använder mellanslag mellan frågetecken och meningen är så lame.. "ska jag suga din kuk nu ?eller är de för sent ?kram" ((((((alla grammatiska fel är medvetna))))) dagens fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 ok om man underlättar för sig själv och världen.. men mellanslaget knullar mina ögon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 ok om man underlättar för sig själv och världen.. men mellanslaget knullar mina ögon.. du måste ju ha någon skada Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 ok jag ber om ursäkt. jag är bara lite fördomsfull, kalix.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 ok jag ber om ursäkt. jag är bara lite fördomsfull, kalix.. ingen skada skedd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 det är din tjej va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 det är din tjej va? yes sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 bra, det jag inte förstod från början då är det befogat.. jag har också en rolig tjej, hon utmanar mig i NHL10 varje kväll innan vi ska sova, typ. bor i övertorneå btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts