m1978 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 krackelibrankelfnatt om jag får be.... just fan.. stod verkligen och tänkte för att det skulle bli rätt men ändå blev det fel Citera
lolboll Postad 30 Maj , 2009 Rapport Postad 30 Maj , 2009 Vi har suttit ute i solen och druckit någon öl och grillat lite, ganska lungt.. Ingen utgång iaf.. drack du idag? Citera
ztoobez Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Wee, åker till USA på onsdag Ska träffa en polare i Middleburry i VT.Lär nog bli skoj, trist bara att man inte är 21 ännu :< Maj månad gick bra, skönt med första plusmånaden sen Januari, får hoppas det fortsätter så här nu. Nu idag så måste jag börja tvätta kläder, städa lägenheten(som inte är städad sen i helgen), hitta en resväska, hitta pass osv... Ja fullt upp :< Sen har jag cupmatch i UrbanTerror så det måste jag hinna klämma in.. Och så kommer GF'n över. Bleh, fullt jävla upp. Men vad gör man då istället? Sätter sig och läser heltok's well och blir pokersugen som fan, även fast jag försöker hålla mig från att spela poker idag då jag har så mycket att göra. Så istället blir det att jag bara sitter och slösurfar. Produktivt? Nej Helt lagom seriös inställing till allt annat imo Citera
lolboll Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Wee, åker till USA på onsdag Ska träffa en polare i Middleburry i VT.Lär nog bli skoj, trist bara att man inte är 21 ännu :< Maj månad gick bra, skönt med första plusmånaden sen Januari, får hoppas det fortsätter så här nu. Nu idag så måste jag börja tvätta kläder, städa lägenheten(som inte är städad sen i helgen), hitta en resväska, hitta pass osv... Ja fullt upp :< Sen har jag cupmatch i UrbanTerror så det måste jag hinna klämma in.. Och så kommer GF'n över. Bleh, fullt jävla upp. Men vad gör man då istället? Sätter sig och läser heltok's well och blir pokersugen som fan, även fast jag försöker hålla mig från att spela poker idag då jag har så mycket att göra. Så istället blir det att jag bara sitter och slösurfar. Produktivt? Nej För rätt summa kan jag komma över och tvätta dina skitiga kalsonger. Citera
fowran Postad 8 Juni , 2009 Rapport Postad 8 Juni , 2009 hur har resan varit? lät coolt att dra å spela dataspel i USA Citera
KallOödmjukDiva Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Jobba... Credz för din signatur. Citera
jkkman Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Fan vilken grinder jag är, har snart spelat 1k händer den här månaden gj imo Citera
Recommended Posts