gEeWhiZm8 Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Flippa om €5? Lovar att inte runna om jag inte är mindre än €30+ jag har inga pengar på ngn annan sida än ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 hahaha, men jag hade ju rätt! det va ju ni som sa att det va vänstertrafik i Sverige och höger i Malta och jag lolade åt er, men blev rätt lol:ad själv =). haha sjukt kul:mrgreen: snygggggggggggg bil gee:)! gglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 vaa? du visste att man körde på höger sida i sverige men du trodde ju trodde det hette vänstertrafik för man satt på vänster sida.. hahaha, inte mitt stoltaste ögonblick där... =). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Jag köpte bilen, var ner till örebro för ett par dagar sen och slog till direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Hur känns den nu när du fått köra ett antal dagar? nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Mycket klass i den där kärran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Hur känns den nu när du fått köra ett antal dagar? nöjd? Ja som fan. Sjukt skönt med automat =) Mycket klass i den där kärran. ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 grattis till bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Ja som fan. Sjukt skönt med automat =) Automat dödar ju all körglädje som finns i en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Automat dödar ju all körglädje som finns i en bil this. Grattis till nya bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Glömde berätta. När jag var ner och köpte bilen så frågade "Ezzah" hur jag hade råd att köpa en sån här bil. Jag svarade poker och han trodde mig inte. Så han frågade mig typ 4 ggr och varje gång svarade jag poker och han muttra bara. Tillslut frågade han, men hur mycket har du förlorat då? grattis till bilen! Grattis till nya bilen! ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Glömde berätta. När jag var ner och köpte bilen så frågade "Ezzah" hur jag hade råd att köpa en sån här bil. Jag svarade poker och han trodde mig inte.Så han frågade mig typ 4 ggr och varje gång svarade jag poker och han muttra bara. Tillslut frågade han, Nah asså ja vinner på poker i längden och kan leva på de - Ok men hur mkt har du förlorat då - Gaaaaaaaaaaaaah , tilta mej fiskhora ty! Ok... men hur mkt har du förlorat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Se till fixa ngt baller på nummerplåten nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 10 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Se till fixa ngt baller på nummerplåten nu... TIPS!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 En Bil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Får väl bli "POKEHER" då eftersom det är max 7 tecken. Men jag tycker att det är rätt löjligt egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheToft Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 T6mats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Gå på klassiska uttryck som : wat, imho, fwiw eller varför inte escrow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 konstigt inlägg, skyller på danmarks-tilten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Flip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Snygg bil! Röstar på FML på regplåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2009 frågan är om någon förstår leveln om du skaffar regplåten LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 frågan är om någon förstår leveln om du skaffar regplåten LOL Det är väl det som är meningen med en level? Eller blir jag levlad här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2009 Det är väl det som är meningen med en level? Eller blir jag levlad här? Ne tror du har rätt. Är ju ingen level om man förstår. Måste ju helt enkelt vara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts