Gå till innehåll

geewhizm8

gEeWhiZm8

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har en svart M3 E46. Den är din för 250 :) roligare bil får du leta efter!

too expensive imo :oops:

Dum fråga imo.

Du är från Kalix, så SKA du köra http://www.blocket.se/overkalix/Mercedes_250TD_23628864.htm?ca=1_9&w=1 den. Annars kommer du Aldrig få nå cred från killarna på Frasses.

Rätt idé men dåligt exempel. Här börjar det likna nåt. http://www.blocket.se/gallivare/Mercedes_250d_23131241.htm?ca=1_9&w=1

Taskiga :-(

Har länge varit inne på Audi A3'a fast jag vill springa bättre innan jag slår till... Finns schyssta såna för runt 150.

Jag tycker audi är snygga och skulle gärna köpa en! Frågan är ju vilken =)

Honda Civic Type-R, -05. Skönare och roligare bil får man leta efter! 8-)

ugly

Lyssna inte på tomtarna här inte, nog ska vi hitta en bil åt dig :)

jaa, hjälp mig då :-)

hade jag hetat rebonius kanske ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en Audi a3 sportback S-Line 07 med 2.0 TDI.

Kan inte annat än rekomendera den om du gillar att köra bil. Den hårdare dämpningen i S-line är ju roligt om du gillar att köra fort, men komforten blir samtidigt aningen sämre. I övrigt den perfekta bilen för mig i alla fall, men alla är ju olika. Testkör en vettja!

EDIT: Observera att alla fyndiga arslen kommer att kalla den en kombi och tro att de är asroliga. Det är något man får leva med helt enkelt :S

Länk till kommentar

Kan inte annat än rekomendera den om du gillar att köra bil. Den hårdare dämpningen i S-line är ju roligt om du gillar att köra fort, men komforten blir samtidigt aningen sämre. I övrigt den perfekta bilen för mig i alla fall, men alla är ju olika. Testkör en vettja!

EDIT: Observera att alla fyndiga arslen kommer att kalla den en kombi och tro att de är asroliga. Det är något man får leva med helt enkelt :S

Sen är den grymt snygg oxå.

Länk till kommentar

Sen är den grymt snygg oxå.

Det är en kombi ju.. :'(

Länk till kommentar

Jag har suttit och väntat på action i flera timmar idag och det här är enda handen jag har spelat.

No-Limit Hold'em, $10.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) ($1000)

BB ($500)

Preflop: Hero is SB with 7spade.gif, Kdiamond.gif

Hero bets $25, BB calls $20

Flop: ($60) 7diamond.gif, 3heart.gif, 7heart.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $40, BB raises $80, Hero calls $40

Turn: ($220) 8heart.gif(2 players)

BB bets $110, Hero calls $110

River: ($440) 8club.gif(2 players)

BB bets $280 (All-In), Hero calls $280

Total pot: $1000

Results:

Hero had 7spade.gif, Kdiamond.gif (full house, sevens over eights).

BB had 8spade.gif, 6spade.gif (full house, eights over sevens).

Outcome: BB won $999

Länk till kommentar

senast jag kände mig spelberoende var när jag satt och lolla på 5/10 på svenska spel för 1 månad sen typ då jag satt in typ 500kr, så kom jag upp i 1500kr och förlorade det, satte in 1000 till, sen blev jag så förbannad så jag satte in 1000 till och jag TROR jag spelade bra men. bleh..... var så besviken på mig för jag kände mig riktigt spelberoende även om det inte var någon stor summa jämfört med swings på $3-6NL typ.

nuuuuuuuu så gulade jag ju mina $4.4k jag satt in på cake mot en reg på $5/10 som spela så sjukt, limpsyna allt osv.

Nu så funderar jag på att sätta in $2k till och spela mot han för jag vet att jag har edge, men det känns så sjukt spelberoende aktigt. "Förlora de lilla man har på kontot, hämta visat, spela mer, kanske förlorar det, vad fan gör man då"

Länk till kommentar

senast jag kände mig spelberoende var när jag satt och lolla på 5/10 på svenska spel för 1 månad sen typ då jag satt in typ 500kr, så kom jag upp i 1500kr och förlorade det, satte in 1000 till, sen blev jag så förbannad så jag satte in 1000 till och jag TROR jag spelade bra men. bleh..... var så besviken på mig för jag kände mig riktigt spelberoende även om det inte var någon stor summa jämfört med swings på $3-6NL typ.

nuuuuuuuu så gulade jag ju mina $4.4k jag satt in på cake mot en reg på $5/10 som spela så sjukt, limpsyna allt osv.

Nu så funderar jag på att sätta in $2k till och spela mot han för jag vet att jag har edge, men det känns så sjukt spelberoende aktigt. "Förlora de lilla man har på kontot, hämta visat, spela mer, kanske förlorar det, vad fan gör man då"

Money Managament, vart får du pengar ifrån?

Låt bli! gå och lägg dig och sov istället!

Det kmr nya fiskar.

Länk till kommentar

Usch ja, finns ingen värre känsla än skammen som sköjler över en när man gått sitegul och måste trycka in mer deg. Sålänge du har edge så ser jag dock inte varför du inte ska deposita och lira honom? Dock bör du väl sätta in mer än 2 upptag imo.

Näe den är jobbig som fan. Jag förlorade lixom 2500kr och började svettas och kände mig så värdelös.

Största potten jag någonsin förlorat, $10k pot mot mrdawwe där jag får in det med 99 mot A6 på 444 bräda, han spikar 4 på river för 4tal, och jag mådde mkt sämre efter jag förlorat de 2500kronorna än då jag förlorade den $10k potten.

Länk till kommentar

Näe den är jobbig som fan. Jag förlorade lixom 2500kr och började svettas och kände mig så värdelös.

Största potten jag någonsin förlorat, $10k pot mot mrdawwe där jag får in det med 99 mot A6 på 444 bräda, han spikar 4 på river för 4tal, och jag mådde mkt sämre efter jag förlorat de 2500kronorna än då jag förlorade den $10k potten.

Frisk?

Länk till kommentar

Det är SJUKT. Han sitter ut typ var 8e hand eller så i några minuter. Skriver då att han lagga ut eller att musen frös fast eller nånting. Och så sjukt många ggr har det hänt just på hans knapp då jag har en bra hand i BB. superuserrrrrrrrrrrrrrrrrr

jag menar wtf, hur många plussande spelar kör på limp taktiken från knappen och 3betar aldrig från BB.

hade en lustig session mot en sån här kille för typ ett halvår sen, han var dock sjukligt fiskare än dena jag möter nu men iaf.

Jag hade typ bara typ $7k kvar på mitt ipoker konto för jag höll på att byta sajt.

Så sätter sig en snubbe mot mig på $5/10 med $200, han kör på limp taktiken, efter 6h så sitter han med $7k mot mig och jag sitter med mina sista $439.50.

Efter 4h till så sitter jag med $10k.

Länk till kommentar

[/size]

Frisk?

Haha, det är ju standard. Man känner sig smutsig över de där 2.5K =/

Har en liknande historia där jag själv hade torskat ca. $2700 online en dag. Sprang som hästskit, men var nöjd med mitt spel så jag tänkte inte mera på det.

Drog senare den kvällen till CC i göteborg med 2 polare. Väl där fick jag reloada 3(!) ggr på NL2K Och jag vart så jävla ledsen och besviken över dessa 6K som gick förlorade trots att jag torskat det trefaldiga tidagare under dagen med en axelryckning. :mrgreen:

I vissa situationer är det helt enkelt värre att förlora än i andra. Likadant blir det om jag spelar dåligt. Förlorar jag $100 på dåligt spel blir jag mer ledsen/besviken än om jag förlorar $300 på en suckout. That is how I roll s.a.s

Länk till kommentar