Laagen13 Postad 2 Juli , 2009 Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 Kom just till hotellet efter att ha sett Transformers 2, besviken är jag Hur kan du vara besviken över den filmen? Flera gånger bättre än första filmen och bra kombination av action och komedi. Vad var dåligt med filmen? Eller hade du bara för stora förväntingar på filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Juli , 2009 Hur kan du vara besviken över den filmen? Flera gånger bättre än första filmen och bra kombination av action och komedi. Vad var dåligt med filmen? Eller hade du bara för stora förväntingar på filmen? Den var absolut inte lika bra som 1an. Alla robot vs robot fajter är sjukt luddiga så man vet fan inte vem man ska hejja på. Sen så var många av skämten sjukt fåniga. Skulle varit bättre om dem gjort en "mörkare" film imo. Men den är ju baserad på en cartoon så.. Och 2.5h var för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Natten mot torsdag så sov jag ju inget för att jag skulle kunna fara kl 5 på morgon till flygplatsen, men så igårkväll när jag var svintrött så hittar jag $3k hålet mot massa fiskar så jag var tvungen att jaga even till halv 3 på natten. Slutade dock plus $800 och är "bara" back $2k den här månaden nu, men fan så sliten jag var på slutet. Och mitt trådlösa internet började fucka sig mitt i allt och jag tappade connection till höger och vänster så jag var tvungen att sitta och grinda på toaletten ett bra tag för de var där ja hade bäst signalstyrka på det trådlösa. Nu har jag blivit uppväckt kl 8 och käkat frukost, ska snart gå och se när AIK tränar tror jag. Vad ska du göra i helgen Robin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Den var absolut inte lika bra som 1an. Alla robot vs robot fajter är sjukt luddiga så man vet fan inte vem man ska hejja på. Sen så var många av skämten sjukt fåniga. Skulle varit bättre om dem gjort en "mörkare" film imo. Men den är ju baserad på en cartoon så.. Och 2.5h var för mycket. Stort +1, jag hade verkligen inga stora förväntningar på filmen även om jag var rätt sugen på att se den enbart för att man visste hur maffig action det skulle bli. Nivån på "humorn" var verkligen enormt låg och smörigheten på slutet var långt värre än jag hade kunnat ana. (SPOILER) När Shias (jag kommer inte ens ihåg vad han heter i filmen) pappa gråter och inte vill "let him go", och mamman som tidigare var den som grät när han lämnade hemmet, istället är den som säger "you have to let him go", blev jag faktiskt så äcklad att jag stönade till högt och vände mig åt sidan och slog huvudet lite lätt i soffan (satt i "honeymoon seat", hidden brag jag vet) Tjejen undrade vad det var med mig men jag kunde inte säga att det var för att filmen var så värdelös, hon gillade ju skiten Sen är Shia självklart död men väcks tillbaka till liv av några döda robotar som övervakat allt från himlen, i kombination med att den snygga tjejen äntligen gråter och säger de magiska orden till honom. Detta i kombination med alla usla skämt och att den som du säger var aaaaalldeles för lång gjorde att jag var riktigt nöjd när filmen var slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Jag är nu på Karlberg och ska se AIK träna, och precis när vi hoppar ur taxin börjar det spö regna och åska. Gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Text Slipper jag gå och se den, var inte särskilt impad av ettan (borde nog sett den på bio dock). Får väl tanka den bara för att se på Megan Fox senare istället =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Får väl tanka den bara för att se på Megan Fox senare istället =) eller Isabel Lucas som också var med och typ minst lika het btw så va transformers, som någon nämnde, lite för lång och utdragen men helt klart värd att gå och se.. inte lika bra som ettan dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Jag är nu på Karlberg och ska se AIK träna, och precis när vi hoppar ur taxin börjar det spö regna och åska. Gg Seriöst?! Åkte ni till Karlberg för att se en jävla träning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Seriöst?! Åkte ni till Karlberg för att se en jävla träning? Ya ofcourse, vi och 9 andra tappra stod där i regnet. Min pa' är ju trogen AIK'are. Dulee vinka t.o.m till oss Blir det utgång imorn cyntax? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 3 Juli , 2009 Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Blir det utgång imorn cyntax? Nej. Jag är med barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 3 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2009 Nej. Jag är med barn. Hur långt kommen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Hur långt kommen ? Hon är 3 år och 8 månader gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolboll Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, har du nå planer för dagen? Enligt SMHI är det pissväder fram till klockan 6, men de vet man ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 4 Juli , 2009 Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, har du nå planer för dagen? Enligt SMHI är det pissväder fram till klockan 6, men de vet man ju aldrig. Testa http://yr.no dom brukar oftas vara bättre på att spåväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 4 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2009 Jag ska sechammarbt nu kl fyra men sen vet jag ej. Några ideer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 har jagat even nu sen...........jag vet inte, har spelat i 10h i sträck och jagat even i kanske 9... BOYA iPoker No-Limit Hold'em, $10.00 BB (2 handed) - iPoker Converter Tool from FlopTurnRiver.com JagarEVEN (SB) ($2762.50) Button ($4585) Preflop: JagarEVEN is SB with 7:diamond:, 6:diamond: Button bets $30, JagarEVEN raises to $120, Button calls $90 Flop: ($240) A:spade:, Q:diamond:, 10:diamond: (2 players) JagarEVEN bets $172, Button calls $172 Turn: ($584) 9:diamond: (2 players) JagarEVEN bets $411, Button calls $411 River: ($1406) K:spade: (2 players) JagarEVEN bets $1050, Button raises to $3882, JagarEVEN calls $1009 (All-In) Total pot: $7346 | Rake: $1 Results: Button had 9:heart:, J:heart: (straight, Ace high). JagarEVEN mucked 7:diamond:, 6:diamond: (flush, Queen high). Outcome: JagarEVEN won $5524 kan även nämnas att det trådlösa internet på park inn här i solna försvinner då och då så jag har suttit på toan i kanske 4h av den tiden och grindat... är man hardcore så är man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Bästa låten just nu, utan tvekan http://www.youtube.com/watch?v=sZ0j6l5-I00&translated=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Bästa låten just nu, utan tvekan http://www.youtube.com/watch?v=sZ0j6l5-I00&translated=1 Mkt skön faktiskt trots att det inte kändes så lovande de första tio sekunderna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 5 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 sluta nu rooney, t.o.m början är störtskön borta bra men hemma bäst! kul att man måste flytta inom nån vecka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 början suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 fiskanders, de e du de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 wtf!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 jag springer som ett knullat rövhål sdkjflköasdjflksadjflksj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 jagar even, men får ingen action så det är ganska segt... kan bjuda på lite mer het musik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Efter 7h's slit för att ta igen backet kan jag stolt säga att jag är $222 plus. God natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts