gdaily Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Här kommenterar vi Resultatorienteringens effekter samt tips på hur du undviker dessa Kanoters! Citera
neesco Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Tycker titeltn är missvisande, är uteslutande psykologiskt tjafs om hur man hanterar swingsen. Citera
wheelinho Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 Har d möjligen någonting med PC att göra tro ? Citera
sTARVIN89 Postad 23 Maj , 2009 Rapport Postad 23 Maj , 2009 Varför inte klistra in artikeln i första inlägget? Mycket bra skrivet iallafall och känner igen mig , var väldigt resultatsfixerad och hamnade i en downswing men fokuserade på annat och då började det gå bättre igen. Spela bra poker och ha kul så flyter det på bra, sen att man plussar är ju en stor bonus obv . Citera
yberjonte Postad 25 Maj , 2009 Rapport Postad 25 Maj , 2009 Vart finns artikeln att läsa? Edit: Hittade den, men lägger länken här om någon annan skulle ha samma problem, hoppas det är OK; http://pokerforum.nu/forum/artiklar/55443-resultatorienteringens-effekter-samt-tips-pa-hur-du-undviker-dessa.html Citera
Ferna Postad 20 Juli , 2009 Rapport Postad 20 Juli , 2009 Mycket bra skrivet, känns som att jag kommer ha användning av detta dom närmaste dagarna, variansen har slagit till rejält idag Citera
MyrStack Postad 28 Juli , 2009 Rapport Postad 28 Juli , 2009 Mycket bra tips! Jag ska testa din 3dagars metod de kommande dagarna och se hur det går. Citera
Upgrade Postad 21 Augusti , 2009 Rapport Postad 21 Augusti , 2009 Har velat använda den här metoden länge...problemet är bara att när man loggar in för dagens andra session så ser man hur mkt man har på kontot och kan då snabbt räkna ut hur mkt man vunnit/förlorat.. Citera
deom_on Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Mycket bra skrivet! Känner igen mig i de där oerhört mycke när man lirar går man in på kontot konstat för å se hur man ligger under sessionen! Tror ditt inlkägg bidrar till en ökad winrate hos diverse! Citera
Uniktnamn Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 Den här texten måste ju ursprungligen vara skriven av Isildur1.......... Förre Citera
GameGuru Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Mycket bra artikel! Härlig läsning. Citera
Recommended Posts