devalanteriel Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Roffe har fått en egen smiley! Citera
BosniskPatriot Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Roffe har fått en egen smiley! ITT Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 Va faan. Här hade man väntat sig en svartklädd riddare på en svart hingst. Med ett glimrande svärd i näven. Vad får man? En liten bög med löjlig mössa på en rosa ponny. Förjävligt. Den där rosen gjorde väl inte imagen bättre heller. "Princess" var väl ingen höjdare heller... Jag måste nog vässa mina inlägg lite. Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 LappRoffes nya avatar? Varför inte? Ett bevis på att man finns...trots att en hel del pajasar önskar det motsatta. Men jag kör nog med ormjäveln ett tag till. Citera
Bluwajt Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 kan ni inte lägga den sist som med olasmajlisen så den inte är bland smajlisarna på höger sida när man ska skriva ett inlägg? jobbigt ju Citera
LappRoffe Postad 21 Maj , 2009 Rapport Postad 21 Maj , 2009 kan ni inte lägga den sist som med olasmajlisen så den inte är bland smajlisarna på höger sida när man ska skriva ett inlägg? jobbigt ju Tramsa inte nu. Det här är ju den fränaste hittills. Citera
Recommended Posts