Gå till innehåll

Vilka filmer/serier måste man bara ha?


Starfitter

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dom saknade Dollhouse episoderna var riktigt bra iaf. Iden att ersätta Echo med ep1-5 verkar ännu mer skum nu...var ju ändå den som fick serien vald att börja med. Epitaph One var också bra, lite om vad som komma skall.....fast nu vill man kanske inte återgå till den pre-apokalyptiska världen mera.

 

Eureka gilla jag, lättsam rolig sci-fi serie. (ifall nån nu tolka det ovan som nåt annat)

 

Övriga sommarserier: läs True Blood, Warehouse 13, Torchwood ligger samtliga på todo listan... just nu är de anime som lockar :)

 

kul dock att hon blonda cylon-bruden som är med i burn notice kom med i ep02. måste se fler serier med henne, hon var bra i BSG.

Helfer, fast finns väl knappast i mycket förutom det nämnda, BSG var väl första ordentliga skådisjobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara tipsa om att Discshop har en kampanj på tv serier för 149:- / säsong just nu... (norm: 449:- )

 

http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?id=601&utm_source=Newsletter_film_v30_2009&utm_medium=Newsletter&utm_content=News2

 

Serier som: Arrested development, Buffy, Angel, Mash, Dark Angel, Futurama, How i met your mother, Mitt liv som död, Over there och en del till...

 

Billigare än så blir det knappast...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara tipsa om att Discshop har en kampanj på tv serier för 149:- / säsong just nu... (norm: 449:- )

 

http://www.discshop.se/shop/prod_promo.php?id=601&utm_source=Newsletter_film_v30_2009&utm_medium=Newsletter&utm_content=News2

 

Serier som: Arrested development, Buffy, Angel, Mash, Dark Angel, Futurama, How i met your mother, Mitt liv som död, Over there och en del till...

 

Billigare än så blir det knappast...

 

piratebay, gratis är gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

piratebay, gratis är gott

 

ok, javisst, den sista raden kunde jag ju utelämnat, eller sparat nån vecka tills det blir månadsavgift på piratebay :)(och antagligen allt olagligt material försvinner)

 

http://www.idg.se/2.1085/1.238828/kazaa-och-pirate-bay--i-doda-piraters-sallskap

Pirate Bays nya ägare Global Gaming Factory X har i dagarna bekräftat att företaget funderar på att börja ta betalt av anhängarna, något man inte är ensam om.
...så skynda och fynda på Discshop eller piratebay, ingendera "kampanjen" varar för evigt.

 

edit: finns de ju inget som hindrar att man gör både och heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...