meckarn Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Tänkte det skulle vara intresant att kolla om någon här på PF ligger back på sitt pokerspel. För med alla plusande spelare så måste ju det finnas någon som ska betala, eller? För det kan ju inte bara vara jag! Lägger till en poll, frågan avser förlorat belopp dom senaste åren. Citera
elvisero Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 även om pokerforum.nu växer lavinartat, så är det faktiskt så att det finns rätt mycket folk utanför dessa murar, som står för den större delen av pengarna. De spelare som hänger här gissar jag ligger rätt långt över snittet över lag. känslig fråga också, får se hur många svar den får... Citera
meckarn Postad 28 April , 2005 Författare Rapport Postad 28 April , 2005 känslig fråga också, får se hur många svar den får... Jo. Där av pollen. Såg i "Uppsats om nätpoker, liten enkät!" tråden att fråga 4 va just: 4. Känslig fråga, går du med vinst eller förlust? Tänkte att det kanske skulle bli mer "ärliga" svar så här. Citera
ayecappy Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 föddes naken, har en skuld på 300 och sitter i underkläderna atm, så jag ligger nog back. Citera
zencor Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 hmm jag fick lära mig poker genom den dyra vägen, men nu när jag kan går det rätt bra med att återhämta det jag förlorat men pf.nu är en riktigt bra sajt att surfa på och få kolla på situations frågor osv.. Citera
Nemomen Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Jag förlorar på nätet, men vinner live. Ligger nog +/- 0 just nu Citera
meckarn Postad 28 April , 2005 Författare Rapport Postad 28 April , 2005 Ligger nog +/- 0 just nu Är inte det här standardsvaret när man just ligger minus? eller e det också bara jag.. hehe.. Citera
Torna Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 föddes naken, har en skuld på 300 och sitter i underkläderna atm, så jag ligger nog back. du började på noll när du föddes. Om du skulle dö nu går du alltså pluss 300. Citera
Nemomen Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Ligger nog +/- 0 just nu Är inte det här standardsvaret när man just ligger minus? eller e det också bara jag.. hehe.. Jag ligger nog ett par hundra minus totalt som jag planerar att raddera imorgon (då vi lirar live igen...) Jag är inte den som inte kan erkänna att min pokerkarriär på nätet inte har blivit vad jag hade hoppats på *lol*, men det som jag blir konfunderad över är hur jag lyckas vinna i livespelen men inte på nätet. Och då är det inte så att jag "tror" det är låtsaspengar på nätet... Jag får helt enkelt en annan känsla för spelet när man sitter med korten i den ena handen och fingrar på markerna med den andra... En förklaring som jag har är att jag kanske är duktig på att läsa "tells" vilket ju är lite svårare på nätet. Någon matematiker är jag inte Citera
Lantash Postad 28 April , 2005 Rapport Postad 28 April , 2005 Ligger väl kanske 3-4000 kr back. Låter kanske mycket men jag har spelat runt 2 år så det blir inte många kr / månad Citera
MOJJE Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag förlorar på nätet, men vinner live. Ligger nog +/- 0 just nu samma här faktiskt. jag har slutat spelat på nätet. roligare live Citera
Johnny the Fox Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 När grabbarna på jobbet har haft pokerkväll så har 1-2 st gått plus, resten +-0. Citera
slovakien Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 I live ligger jag ca 2000 back medans på internet har jag fått dem stora pengarna,.,.,..,. det finns idioter på live som callar vad fan som helst och får turen mot en..... Totalt sett ligger jag också +/ - 0 ( standardsvaret ) Citera
Nickefik Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 När grabbarna på jobbet har haft pokerkväll så har 1-2 st gått plus, resten +-0. Det kan låta som att det där är en ekvation som inte går ihop, men det gör den faktiskt! Om man räknar in annat som man får gratis under kvällen så blir resultatet bättre. Så här kan det se ut: R=Resultat CD=Chip dumpning Ö=Antalet Öl C=Antalet påsar Chips P=Pris (R+CD)+(Ö*P)+(C*P) = kvällens resultat. Så drick mycket av värdens öl du kan och ät så mycket chips att du nästan spyr, så har du säkert fått ihop till insatsen och går som sämst +-0. Självklart måste man också ha möjligheten att skriva av de chips som försvinner när man gör en chipdumpning till flickvännen när man lägger sig med ett fyrtal mot hennes par. Det är ju priset man får betala ifall man vill ha sex mer den veckan.... Citera
Nemomen Postad 29 April , 2005 Rapport Postad 29 April , 2005 Jag förlorar på nätet, men vinner live. Ligger nog +/- 0 just nu samma här faktiskt. jag har slutat spelat på nätet. roligare live Jag funderar starkt på att sluta lira på nätet, bara freerollsen. Det är ju så pass mycket roligare att lira live och eftersom vi spelar minst en gång i veckan i vår klubb så dänger man på stort då istället och får sina lustar stillade Citera
Pedroboy Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 föddes naken, har en skuld på 300 och sitter i underkläderna atm, så jag ligger nog back. du började på noll när du föddes. Om du skulle dö nu går du alltså pluss 300. om man kallar en skuld på 300 för plus så ja... Citera
norpx Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 ligger väl back några hundra dollar på spelet men plussar pga av bonusar. Citera
meckarn Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 någon måste ju backa!!,, och det kan ju inte bara vara jag. dock plussade jag 2 lax på sten sax påse i kväll. men på pokern ligger jag nog back på hur man än vrider och vänder på det.. Citera
Dead-Inside Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 någon måste ju backa!!,, och det kan ju inte bara vara jag. dock plussade jag 2 lax på sten sax påse i kväll. men på pokern ligger jag nog back på hur man än vrider och vänder på det.. Du nekrofilar en tråd från 2005 för att säga detta? Förstår inte ens hur du hittade tråden faktiskt. Citera
DrRoland Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Snyggt gjort att vänta i tre och ett halvt år på att bumba upp den här tråden. Citera
meckarn Postad 21 September , 2008 Författare Rapport Postad 21 September , 2008 lika intresant frågeställing idag som 2005. Citera
SOLDforFOOD Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Hur värderar vi fritid, flickvän samt gamla polare? rent pengamässigt då menar jag förstås! Citera
Djens Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Hur värderar vi fritid, flickvän samt gamla polare? rent pengamässigt då menar jag förstås! Flickvännen beroende på snygghet får väl räknas som max 1ptbb/100. fritid är överskattat. Polarna kan nog komma upp i -2 ptbb/100 då de hjälper sig supa bort vinsterna. Citera
SOLDforFOOD Postad 21 September , 2008 Rapport Postad 21 September , 2008 Ofan, vad sitter jag och är bitter på om nätterna isåfall (= Jag är iallafall rikare än mamma, pappa och typ mina 3 kompisar ihop, även om dem inte är så många! edit: fick faktiskt ligga lite inatt trots singelskapet! Citera
Recommended Posts