Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan!

Vi är några stycken som funderar på att starta ett pokersällskap i Västerås, kanske börja som en studiecirkel och sen utveckla det.

Jag undrar nu om det finns intresse av fler för ett pokersällskap i Västerås?

/ J

Postad

Jag hade varit jätteintresserar om det inte var så att jag flyttar till Gbg i början på Augusti. Men jag tror nog att intresset finns.

Om jag inte minns fel så finns det redan en grupp studenter som lirar lite. Tror dom finns med på http://wsop.info/se

• 2 weeks later...
Postad
Det finns som sagt redan en "pokerklubb" i Västerås....dock är det sommaruppehåll just nu...återkommer när det är dags att dra igång igen...

Brukar du spela där? Jag är lite nyfiken på vad det är ni spelar? Turneringar, cashgame? Vilka inköp?

Postad

Vi spelar turnering på fredagar + Jackpot final 2 ggr/år. Inköpen ligger på 200-400 kr...dem flesta som åker ut ur turneringen lirar väl cashgame vid sidan om...

Måste tilläga att det är toppen stämning på V-ås klubben...ska bli jäkligt kul att köra igång igen...

Postad
Vi spelar turnering på fredagar + Jackpot final 2 ggr/år. Inköpen ligger på 200-400 kr...dem flesta som åker ut ur turneringen lirar väl cashgame vid sidan om...

Måste tilläga att det är toppen stämning på V-ås klubben...ska bli jäkligt kul att köra igång igen...

Ok, är det många som brukar spela och vart spelar ni?

• 1 month later...
  • 9 years later...
Postad

Hej!

Jag är precis nyinflyttad i västerås och letar efter en klubb eller liknande att joina, känner i princip ingen här så om nån vänlig själ vill höra av sig vore jag evigt tacksam :)