MJ Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Vad har hänt med detta underbara ställe? Stängt två dagar i rad och ingen information på kiosken. Navinya fick ju stänga pga konkurrensen från kiosken. Har de anlitat någon för att hämnas på kiosken? Har de fått svininfluensa? Frågorna är många. Jag sörjer och hoppas att de kommer tillbaka. Citera
Tottyville Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 Sick. Hörde senast förra veckan en person rekommendera det stället Citera
FatFrank Postad 18 Maj , 2009 Rapport Postad 18 Maj , 2009 var väl ngn som tjallade eller så. kalle p. sa i alla fall det. Citera
MJ Postad 20 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2009 Den är back in biz igen. Den var stängd några dagar. Jag skulle gissa på att det skett ett ägarbyte, då det var helt ny personalstyrka. Lite missnöjd med min Tom Yam sallad som var lite för torr. De bjussade på en portion vårrullar efter att ha missat en maträtt. Citera
Blaabar Postad 22 Maj , 2009 Rapport Postad 22 Maj , 2009 underbart ställe. kommer käka där många gånger under sommarn Citera
Recommended Posts