Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, Kommer borja min sommargrind med pokern om ca 1 vecka.

Det jag undrar ar om det finns nagra grafer/statistik over alla pokersiters trafik under ett dygn. Peakhours osv.

Jag vill garna spela poker dagtid i sverige och just nu spelar jag pa ongame. Det kanns som att det ar lite fattigt med spelare under dagtid pa ongame, sa jag vill garna veta siter med bra banandeals dar det aven ar hog trafik!

MVH Urban

Postad

pokerscout verkar ju helt värdelös, igår kväll tex stod det att det var en peak på 18k spelare på full tilt och när jag var inne på fulltilt stod det att det var 110k spelare inloggade! så det verkar ju stämma riktigt dåligt..

Postad
pokerscout verkar ju helt värdelös, igår kväll tex stod det att det var en peak på 18k spelare på full tilt och när jag var inne på fulltilt stod det att det var 110k spelare inloggade! så det verkar ju stämma riktigt dåligt..

LOL

spelare != antal personer inloggade

Postad
lol? menar du att det är troligt att det är 110k inloggade och som mest så spelar 18k av dessa? Vad gör resten då loggar in på full tilt för att jerka av till Gus doneringar?

Spelar playmoney, freerullar, railar, dataminar, etc.

Postad

Hej,

jag tror pokersitescout anger unika spelare och att siten själva anger hur många som sitter ner vi borden.

Om man spelar 4 bord per person så stämmer siffrorna relativt ok ...

MVH

Lamby