Rollo10 Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Undrar varför Ivey, Antonius, Durrrr mm spelar mot varandra på FT? Dom skulle ju kunna krossa på lite lägre nivåer mot "vanliga dödliga" Citera
ibmachine Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 De flesta är väl delägare/sponsrade av FTp, så de spelar väl där för att locka railare/trafik till siten. Citera
Weedobooty Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Säg inget tilll dom. Jag vill inte ha ner Durrrr på NL100. Citera
gdaily Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Vad har det här med SM att göra? Flyttar till annan grupp. Citera
gdaily Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Det fjärde skälet är att de sitter och hoppas att Guy ska hoppa in och lira bort ett hundratals millar till. Är det inget högt spel igång när han kommer så loggar han ut. Citera
Sparven Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Jag tror desutom det är så att nästa nivå med action är ganska mycket lägre och inte alls garanterat lättare. Sen skulle vi ju inte heller få veta vem av dem som har störst penis Citera
vetgirig Postad 15 Maj , 2009 Rapport Postad 15 Maj , 2009 Undrar varför Ivey, Antonius, Durrrr mm spelar mot varandra på FT? Dom skulle ju kunna krossa på lite lägre nivåer mot "vanliga dödliga" När första WSOP kördes så var det kontantspel. För att välja vinnare frågade arrangören alla spelarna vem som var bäst för att avgöra vem vem som skulle utses till vinnare. Det blev oavgjort - alla spelarna fick 1 röst vardera. De röstade alla på sig själva.... Skall man bli bäst så spelar man helt enkelt mot de bästa och slår man dem så är man bäst. PS Vinnaren - samme person som är i min avatar - vann för arrangören frågade alla vem som var näst bäst - och då fick Johnny Moss flest röster. Citera
Recommended Posts